کنسول نینتندو سوئیچ یک هفته پیش عرضه و با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان روبرو شد؛ استقبالی که رکورد سریعترین فروش شرکت نینتندو را به نام این کنسول تغییر داد.
کنسول نینتندو سوئیچ در زمان عرضه خود بدون مشکل هم نبود و گزارشات متعددی از مشکلات آن، مخصوصاً در ارتباط با کنترلرهای Joy-Cons منتشر گردید. اکنون شرکت نینتندو بیانیهای در خصوص پشتیبانی از مشکلات کنسول نینتندو سوئیچ منتشر کرده است؛ در این بیانه که در روزنامه Time magazine به چاپ رسیده است، این شرکت اعلام کرد که کنسول سوئیچ با هیچ مشکل قابل توجهی مواجه نیست و مشکلات گزارش شده پیشین توسط بخش پشتیبانی این شرکت در حال برطرف شدن هستند؛ شرکت نینتندو در بیانیه خود اعلام کرد:
در شرکت نینتندو افتخار بزرگی به ساخت چنین محصول با کیفیتی میکنیم و قصد داریم که مصرف کنندگانمان نیز تجربه خوبی از آن داشته باشند. این چیز معمولی است که در زمان عرضه یک محصول نوآور، سوالاتی برای مصرف کنندکان آن ایجاد شود و کنسول سوئیچ نیز از این قاعده مستثنی نیست، در این کنسول هیچگونه مشکل فنی جدی و گستردهای وجود ندارد و کلیه مشکلات موجود به سرعت در حال برطرف شدن هستند که شامل مشکلات مربوط به اتصال بلوتوث کنترلر سمت چپ Joy-Con نیز میشوند.
برای پشتیبانی بهتر از مصرف کنندگانمان، ما به بهروزرسانی سایت پشتیبانی آنلاین این کنسول ادامه خواهیم داد و به کلیه سوالات پیش آمده در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهیم داد. ما میخواهیم که مصرف کنندگانمان قادر باشند تا در سریعترین زمان ممکن به تجربه کنسول سوئیچ بپردازند و اگر چیزی مانع تحقق چنین هدفی شد، سریعاً آن را با تیم خدماتدهی به مصرف کنندگان در میان بگذارند.
افرادی که دارای سوالات سخت افزاری یا نرم افزاری هستند، میتوانند از طریق این لینک به سایت پشتیبانی از کنسول سوئیچ مراجعه کنند.
گزارشاتی نیز در ارتباط با پایه کنسول سوئیچ منتشر شدهاند گرچه میزان آنها خیلی زیاد نبوده است اما رجی فلس ایمی (Reggie Fils-Aime) رئیس واحد آمریکایی شرکت نینتندو در پاسخ به این مشکل به روزنامه Time گفت:
به محض آن که چنین گزارشی به دستم رسید، از تیم خود پرسیدم «در زمان استفاده از کنسول خود با چنین مشکلی مواجه شدهاید؟» و آنها بی پرده پاسخ دادند که خیر.
در اخبار مرتبط با کنسول سوئیچ، تاریخ عرضه بازی The Binding of Isaac برای این کنسول اعلام شد.