طبق گفتههای نویسنده و کارگردان هنری بازی The Last of Us Part 2 این عنوان همانند قسمت اول حرف مهمی برای گفتن دارد. در غیر این صورت استودیوی «ناتیداگ» (NaughtyDog) دست به ساخت آن نمیزد.
پس از معرفی بازی The Last of Us Part 2 برای اولین بار، بازیکنان بسیار زیادی که طرفدار قسمت اول نیز بودند، به وجد آمدند، اما برخی دیگر از طرفداران قسمت اول نگران بودند که مبادا دنباله آن بازی نتواند به اندازه کافی خوب ظاهر شود و در نهایت خاطرات شیرین آنها را از بین ببرد، چرا که قسمت اول دارای یک داستان کامل بود و به نظر میرسید که رابطه بین جوئل و الی همه فراز و نشیبهای خود را پشت سر گذاشته و چیز جدیدی برای گفتن ندارد.
حال نیل دارکمن، نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us Part 2، در جواب به این دسته از بازیکنان اعلام کرده است که اگر ناتیداگ احساس میکرد که داستان مهمی برای گفتن ندارد، به هیچوجه راضی نمیشد قسمت دوم را بسازد. او گفت:
ما زمانی که احساس کردیم حرف جدید و مهمی برای گفتن داریم، کار ساخت قسمت دوم را شروع کردیم. این همان حسی بود که برای ساخت بسته الحاقی Left Behind سراغ ما آمد. آن افزونه به موفقیت زیادی دست پیدا کرد و بعد جدیدی به شخصیت الی بخشید. در بازی The Last of Us Part 2 ما این فرصت را داریم تا شخصیتها را بیشتر از گذشته زیر ذرهبین قرار دهیم و جنبههای دیگر آنها را به شیوههای مختلفی نمایان کنیم. در نتیجه بازی The Last of Us Part 2 پیام مهمی برای گفتن خواهد داشت.
2 دیدگاه
KaKa
ناتی داگ کبیر کارش درسته . بهشون اعتماد دارم چون جز شاهکار نمیسازن
حسیت
بدون شک همینه