آقای «مایک رینر» (Mike Rayner) کارگردان فنی استودیو The Coalition، اطلاعات جدید و جالب توجهی را در رابطه با نسخه رایانههای شخصی بازی Gears of War 4 منتشر کرد. طبق گفتههای مایک، بازی Gears of War 4 در رایانههای شخصی مجهز به ویژگیهای خوبی مانند نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از v-sync و کیفیت بافتهای بالاتر بوده و از مزیتهای پردازندههای چند هستهای بهتر بهره میبرد. با گیمشات در ادامه مطلب همراه باشید.آقای رینر در مصاحبه اخیر خود با وبسایت معتبر Eurogamer اظهار داشت:
پشتیبانی از v-sync به تازگی به UWP افزوده شده و ما قادر به ارایه یک نرخ فریم نامحدود مناسب هستیم که بازیکنان از همان روز اول انتظار آن را دارند. با استفاده از انجین آنریل ۴ و تغییرات سفارشی ما، ما میتوانیم از مزیتهای پردازندههای چند هستهای بهتر بهره ببریم و اکتفای بازی به پردازنده را کاهش داده و اجازه مانور بیشتری را به کارت گرافیک دهیم تا از جلوههای بصری پیشرفته و نرخ فریم بالاتر بهره ببریم. بخش تکنفره بازی در رایانههای شخصی روی ۳۰ فریم قفل نخواهد بود.
در ادامه فهرستی از ویژگیهای نسخه رایانههای شخصی بازی Gears of War 4 را بررسی میکنیم:
- پشتیبانی از وضوح تصویر پویا (هر وضوح تصویری به همراه میدان دید معقول از جمله ultra-wide قابل پشتیبانی است.)
- کیفیت بافتهای افزایش یافته ( بافتها تا کیفیت ۴K قابل انتخاب هستند)
- قابلیت گرفتن بنچمارک از بازی
- پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد (شامل پشتیبانی از تمامی قابلیتهای کنترلی مانند دویدن و کاور گرفتن)
- تنظیمات گرافیکی بسیار کامل و جامع
آقای رینر در رابطه با تنظیمات گرافیکی بسیار کامل و جامع بازی هم میگوید:
ما ۲۸ ویژگی قابل تنظیم داریم و برای یافتن روشهایی فکر میکنیم که کنترل کاملی را به مردم بدهد. در کنار تنظیمات بیشتر، ما وقت بیشتری را صرف این میکنیم تا ببینیم که کدام یک از تنظیمات تاثیر بیشتری روی GPU/CPU/VRAM دارد. بنابراین تفاوت روشنی میان تغییر یکی از تنظمیات و البته تاثیر آن در کارایی بازی وجود دارد.
به نظر شما نسخه رایانههای شخصی بازی Gears of War 4 میتواند مشکلات فراوان عناوین اخیر مایکروسافت روی این پلتفرم محبوب را جبران کرده و تجربه نرم و روانی را به بازیکنان این پلتفرم ارایه دهد؟ نظرات خود را با گیمشات در میان بگذارید.
منبع :dsogaming