«هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) دربارهی گیمپلی بازی Elden Ring توضیح داده و پایهی آن را مشابه گیمپلی Dark Souls خوانده است.
استودیوی «فرام سافتور» (FromSoftware) طی سالها با سری Souls و آن تجربهی فوقالعاده دشوار و طاقتفرسا اما لذتبخشش جامعهی طرفداران بزرگی را جمعآوری کرد، اما Sekiro: Shadows Die Twice که امسال به انتشار رسید شاید تغییر مسیری از فرمول همیشگی این استودیو بود و بیشتر بر روی اکشن تمرکز داشت. حال که فرام سافتور عنوان دیگری را به همین زودی با نام Elden Ring معرفی کرده است، بسیاری کنجکاو هستند که بدانند این عنوان چه تجربهای را ارائه خواهد داد.
«هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki)، خالق سری Souls و کارگردان بازی Elden Ring، در گفتوگو با IGN باری دیگر تاکید کرده که این بازی جهانآزاد خواهد بود و همچنین، اظهار داشته است که گیمپلی آن چهارچوب بسیار مشابهی به گیمپلی Dark Souls دارد. با این حال وی به این نکته اشاره نموده است که بهخاطر تغییر در ساختار این عنوان، جریان مبارزات حتی برای بازیکنان حرفهای و قدیمی هم میتواند چالش بزرگی باشد.
Elden Ring یک عنوان اکشن نقشآفرینی سومشخص با فضایی فانتزی است. گیمپلی آن به شدت مبتنی بر گیمپلی Dark Souls است. با این وجود، این به این معنی نیست که تجربهی آن هم به همان شکل خواهد بود. با محیطی آزادتر و وسیعتر، مبارزات اساساً متفاوت خواهند بود.
بازی Elden Ring که طی E3 2019 از آن رونمایی شد، هماکنون برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان بدون تاریخ انتشار مشخصی در دست توسعه قرار دارد.