علاوهبر خبرهای ناراحتکنندهای که از جدایی بازیگرهای محبوب و کلیدی سریال The Walking Dead میشنویم، باید بدانیم که این سریال با سازنده قبلی خود یعنی «فرانک دارابونت» (Frank Darabont) نیز هنوز مشکل دارد و مشکلات مالی بین شبکه و این سازنده هنوز حل نشده است.
دارابونت چندین سال است که از شبکه AMC به خاطر ۳۰۰ میلیون دلاری که گویا به او ندادهاند، شکایت کرده است. دارابونت در فصل اول و تا نیمی از فصل دوم سریال The Walking Dead به عنوان سازنده این کار حضور داشت و اکنون اظهار دارد که شبکه AMC حق او را به طور کامل پرداخت نکرده است.
به گزارش Deadline، دو طرف این قضیه تا امروز در حال بحث در دادگاه هستند و مشکلشان حل نشده است.
علارغم مدارکی شبکه AMC از دارامونت به دادگاه تحویل داده، او حرفهای قانعکنندهای در دفاع از خود داشته است. چندی از دستاندرکاران این مجموعه هم پس از مشکلات دارامونت، از سریال The Walking Dead جدا شدند.
سریال The Walking Dead یک سریال تلویزیونی است که در سراسر دنیا بینندگان زیادی دارد و با توجه به سوژه خاصش توجههای زیادی را به خود جلب کرده است. داستان این سریال از آنجا آغاز میشود که یک پلیس در یک عملیات تیر میخورد و به کما میرود اما وقتی بیدار میشود، میفهمد پا به دنیای تازهای گذاشته است؛ دنیای زامبیها و آدمخوارها. در این گیر و دار آقای پلیس تصمیم میگیرد که همسر و فرزندش را پیدا کند. او سرانجام گروهی از آدمها را پیدا میکند که مثل خودش در محاصره زامبیها گرفتار شدهاند و به این ترتیب داستان مبارزه این گروه از آدمها با آن گروه از زامبیها شکل میگیرد. در این پیچ و تاب، بدون تردید درسهای زیادی برای بازاریابها و فعالان حوزه تبلیغات وجود دارد. از استراتژیهای شبکه پخشکننده سریال یعنی AMC گرفته تا دیالوگهایی از بازیگران که بوی بازاریابی و تبلیغ میدهد.