به گفتهی «دیوید کیج» (David Cage)، استودیوی کوانتیک دریم با انتشار عناوین خود بر روی پیسی نتیجهی بسیار خوبی را دریافت کرده است.
استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) پس از بیش از یک دهه در انحصار پلیاستیشن قرار داشتن، سال گذشته بالاخره به فضای جدید و بزرگتری پا گذاشت. این استودیو از این پس نهتنها عناوین خود را بر روی پلتفرمهای دیگر عرضه میکند، بلکه قصد دارد که به یک ناشر ترد پارتی نیز تبدیل شود. در همین راستا و در اولین مرحله، این استودیو Heavy Rain و Beyond: Two Souls را بر روی پیسی منتشر کرد و حال قرار است Detroit: Become Human را در سال جاری میلادی راهی این پلتفرم کند.
مدیر استودیوی کوانتیک دریم یعنی دیوید کیج نیز طی مصاحبه با OnlySP نسبت به بازخوردی که از جامعهی بازیکنان پیسی دریافت کردهاند ابراز خشنودی کرده است. مشخص نیست که منظور وی از بازخورد خوب دقیقاً فروش و جنبهی تجاری است یا واکنش کلی بازیکنان، اما هرچه که هست، وی بسیار خشنود از آن به نظر میرسد.
این یک بازار کاملاً جدید برای ما است اگرچه بهعنوان یک سازندهی مولتیپلتفرم شروع به کار کردیم (اولین بازی ما Omikron: The Nomad Soul روی پیسی و دریمکست عرضه شد و Fahrenheit: Indigo Prophecy هم مولتیپلتفرم بود).
بازخورد جامعهی بازیکنان پیسی شگفتانگیز بوده است. مثل این است که خانوادهی خود را گسترش میدهیم. البته ما همچنان بخشی از خانوادهی پلیاستیشن باقی خواهیم ماند ولی همچنین بازیهای خود را در دسترس همه قرار میدهیم، مهم نیست که پلتفرم چه باشد.
در حال حاضر میدانیم که استودیوی کوانتیک دریم این روزها مشغول پروژههای متعددی است و باید منتظر ماند و دید که برای عنوان بعدی خود که اولین عنوان مولتیپلتفرم آن پس از سالها به شمار میرود، چه تدارکاتی دیده است.