طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 عقیده دارد که تیم سازنده تصمیم درستی را گرفته است که به روایت هرچه بهتر داستان هم کمک قابل توجهی میکند.
زاویهی دید اولشخص Cyberpunk 2077 از همان ابتدا همواره مورد بحث و انتقاد بازیکنان قرار داشته است. Cyberpunk 2077 المانهای متعددی را از عنوان قبلی استودیوی «سیدی پراجکت رد» (CD Projekt Red) یعنی The Witcher 3 قرض گرفته است اما در یک زمینه کاملاً با آن تفاوت دارد و آن هم همین زاویهی دید است که بسیاری از طرفداران نسبت به آن خوشحال به نظر نمیرسند. با این وجود، طراح مراحل این بازی این را حرکت درستی از سوی تیم سازنده میداند.
«مکس پیرز» (Max Pears) در گفتوگو با VGC اظهار داشته است که میداند بسیاری از طرفداران از این حرکت خوشحال نیستند ولی اطمینان میدهد که این تصمیم با فکر زیادی پشت آن گرفته شده است. وی عقیده دارد که زاویهی اولشخص احساسات را بهتر و تأثیرگذارتر به بازیکن القا میکند.
من امیدوارم که مردم متوجه شوند که ما در این باره فکر کردهایم و منطق پشت این کار است. ما صرفاً همینطور و بهطور تصادفی این کار را انجام ندادهایم و فکر زیادی پشت آن بوده است.
در دموی سال گذشته سیستم دیالوگ تعاملی را مشاهده کردید که فردی روی صورت شما اسلحه کشید. من فکر نمیکنم که این اتفاق در دید سومشخص هم به همان اندازه تأثیرگذار باشد.
لحظاتی اینچنینی است که باعث میشود احساس کنید این داستان و شخصیتِ شما است.
Cyberpunk 2077 در ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان و در تاریخ دیرتری بر روی گوگل استادیا به انتشار خواهد رسید.