با وجود آنکه بازی Cyberpunk 2077 اثری اول شخص و شوتر خواهد بود اما بخش شخصیتسازی بسیار پرجزئیات و عظیمی برای آن تعبیه شده است.
روز گذشته خبر رسید که استودیو سیدی پراجکت امیدوار است با اثر تازه جدید، عنوانی را خلق کرده باشند که سلیقه تمامی اقشار را شامل شود و هر کس آن چیزی را که میخواهد در بازی Cyberpunk 2077 تجربه کند. به طوری که در انتخاب جنسیت نیز دیگر محدودیتی وجود نداشته نباشد و بر اساس نوع بدن تصمیمگیری شود. اما چطور به این نتیجه رسیدند؟ به نظر میرسد که بازخوردهای مردم در نمایش E3 سهم بسزایی داشته است.
مارتی یونکرز طراح ارشد مفهوم کلی استودیو در مصاحبه تازهای که با VGC داشته در رابطه با اتفاقات پس از مراسم E3 گفته است. به گفته او بخش شخصیتسازی بنا به بازخوردهایی که از جانب طرفداران در غرفه بازی و همچنین بحث و گفتگو با خبرگزاریها حین نمایش پشت دربهای بسته دریافت کردند، توسعه پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از جنبههای شاملسازی و گنجایشی اضافه شده جواب مستقیمی به همین بازخوردها است.
میتوانم این حرکت ما را با کاری که سال گذشته پس از بازخوردهای E3 2018 دریافت کردیم مقایسه کنم. گزینههای ساخت شخصیت به طرز عظیمی افزایش پیدا کردند و توسعه یافتهاند و چیزهای بسیار زیادی به درخواست طرفداران اضافه کردیم. فقط به آن چیزی که مردم میخواستند گوش کردیم، اینکه چطور به نظر آنها میتوانیم بهتر باشیم و پیشرفت کنیم.
واقعاً قدردان بازخوردهایی که از جانب مردم برای چنین دموهایی دریافت میکنیم، هستیم و به طور مداوم دنبال این خواهیم بود تا خود را بهبود بخشیم.
از آنجا که بخش مهمی از ایدههای ژانر سایبرپانک، شخصیتسازی بیانتها بنا به صلاحدید بازیکن است، بازی Cyberpunk 2077 به طور حتم در آن سربلند ظاهر خواهد شد و گزینههای متنوع و زیادی را در اختیار خواهد گذاشت. اثری که ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و گوگل استادیا عرضه خواهد شد و تا دو روز آینده شاهد عرضه ویدئو دمویی که پشت دربهای بسته در گیمزکام ۲۰۱۹ به نمایش در آمد، خواهیم بود.