بازی Whore of the Orient که به دنباله معنوی بازی L.A. Noire شناخته میشد و توسط «تیم باندی» (Team Bondi) در حال ساخت بود، دیگر در دست تولید قرار ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
استودیو تیم باندی که در ساخت بازی L.A. Noire به راکاستار کمک کرده و به خاطر تکنولوژی پیشرفته ضبط حرکات چهره مشهور شده است، در حال ساخت یک دنباله معنوی برای بازی L.A. Noire به اسم Whore of the Orient بود. قرار بود تا این بازی جدید استودیوی تیم باندی در شانگهای سال ۱۹۳۶ اتفاق بیفتد و از همان موتور بازیسازی و ضبط حرکات چهره که در بازی L.A. Noire استفاده شده بود، بهره ببرد. زمزمههای ساخت این بازی از چند سال پیش شنیده میشد اما هیچ وقت خبری از نحوه پیشرفت، ساخت و توسعه آن به بیرون درز پیدا نکرد.
آقای «درک پرود» (Derek Proud)، تهیه کننده استودیوی تیم باندی، فاش کرده است که شاید هرگز بازی جدید استودیو آنها به بازار عرضه نشود. او توضیح داد که اگرچه بازی لزوما کنسل نشده است، اما استودیوی تیم باندی دیگر مشغول توسعه و ساخت آن نیست.
او گفت:
ما واقعا تلاشمان را کردیم. «برندن مکنامارا» (Brendan McNamara)، رییس استودیو، «ویکی لورد» (Vicky Lord)، مدیر اجرایی، «نارش هیرانی» (Naresh Hirani)، تهیه کننده پروژه، و خود من، همه و همه برای زنده نگه داشتن این پروژه جنگیدیم و تلاش کردیم. همه ما برای ساخت آن انگیزه بالایی داشتیم، اما بالاخره آخر کار اینگونه رقم خورد.
این دسته از اخبار واقعا ناامید کننده هستند. طوری که آقای پرود بازی Whore of the Orient را شرح میداد، به نظر میرسید که با یک بازی منحصر به فرد حتی بیشتر از بازی L.A. Noire طرف باشیم که با ترکیبی جذاب از اکشن و معما میتوانست یک تجربه عالی را بوجود آورد.
بازی Whore of the Orient یک دنباله معنوی برای بازی بازی L.A. Noire به شمار میرفت. ما میخواستیم از همان تکنولوژی استفاده کنیم و داستان بازیی را در شانگهای دهه ۱۹۳۰ یا ۱۹۴۰ بازگو کنیم. در آن سالها (۱۹۳۰ و ۱۹۴۰) تنها مکانی در دنیا که میشد بدون داشتن پاسپورت به آنجا سفر کرد، شانگهای بود. بنابراین هر کسی که از چیزی فراری بود، به آنجا میرفت. کل شهر زیر نظر گنگستری به نام Big-Eared Du جریان داشت. داستان، زمان و مکان بازی واقعا عالی انتخاب شده بود.