کمپانی سونی اخیرا آمار و اطلاعات جدیدی در مورد سال مالی ۲۰۱۶ و افزایش تعداد کاربران پلیاستیشن پلاس منتشر کرده است. در ادامه همراه گیمشات باشید.
طی مراسمی که با نام «روز ارتباط با سرمایهگذاران» در توکیو برگزار شد، سونی آمار و ارقامی درباره عملکرد این شرکت در این سال مالی منتشر کرد و همچنین استراتژیهای خود برای آینده را آشکار ساخت.
قبل از همه، تصویر برخی از نتایج بدست آمده در سال جاری مالی را نشان میدهد. از جمله افزایش ۵۱ درصدی فروش اینترنتی در «پلیاستیشن نتوورک» (PlayStation Network). همچنین مشارکت با استودیو «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) نیز از منابع سرمایهگذاری ویژه برای آینده قلمداد شد.
تصاویر زیر نیز برخی از اهداف کمپانی «سرگرمیهای تعاملی سونی» (Sony Interactive Entertainment) مشخص نمود. از جمله طرح «لذت بیشتر هنگام بازی».
قرار نیست شاهد تغییرات عظیمی در هسته اصلی مدل تجاری سونی برای پلیاستیشن و بخش سرگرمیها باشیم.
استراتژی کلیدی این کمپانی برای سال مالی ۲۰۱۶ (که در ۳۲ مارس ۲۰۱۷ مصادف با ۱۱ فروردین ۹۶ به اتمام میرسد) به شرح زیر است:
سونی قصد دارد تا مدل تجاری خود هر سال تکرار نماید. این شرکت توانست در شروع سال مالی ۲۰۱۶ به ۲۰.۸ میلیون مشترک در پلیاستیشن پلاس دست یابد.
اولین هدفگذاری برای پلیاستیشن ویآر تمرکز روی مبحث بازی و گیمینگ است و پس از اینکه به عنوان یک پلتفرم موفقیتآمیز ظاهر شد، زمینه استفاده از آن در سایر مباحث غیر از موضوع گیمینگ نیز فراهم خواهد شد.
در پایان، مقایسهای میان سودآوری در دو سال گذشته مالی انجام گرفت و همچنین اهداف سال مالی ۲۰۱۶ نیز نمایش داده شد.