سازندگان بازی Mafia III فلش بکی به گذشته زدهاند و راجع به بخش ابتدایی این عنوان و تغییراتی که در آن انجام داده بودند صحبت کردهاند. در ادامه همراه گیمشات باشید.
عنوان اکشن ماجراجویی و جهان بازِ مورد انتظار Mafia III سال ۲۰۱۶ روانهی بازار شد و به خاطر داستان پر کشمکش خود که به برخی از مضامین جدی نژادپرستی و نابرابری اجتماعی در آمریکای دههی ۶۰ میلادی میپرداخت، مورد تحسین منتقدین و بازیبازان قرار گرفت. این درحالی است که به گفتهی استودیوی «هنگر ۱۳» (Hangar 13)، این بازی میتوانست حتی بهصورت تکاندهندهتری آغاز شود و شما را در ماجراجویی «لینکلن کلی» (Lincoln Clay) قرار دهد.
به گزارش سایت یوروگیمر، «هیدن بلکمن» (Haden Blackman) و «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، به ترتیب کارگردان و مدیر اجرایی تولید بازی Mafia III، طی کنفرانس Develop در برایتون از قصدشان برای ارائهی شروعی تاریکتر گفتهاند.
ویلسون توضیح داده که هنگر ۱۳ در ابتدا قصد داشته است با سکانسی مستقیم، توضیح دهد که چرا لینکلن کلی کشور را برای رفتن به جنگ در ویتنام ترک کرد. آنها میخواستند طی همین سکانس نشان دهند که لینکلن در جواب به تحت فشار قرار گرفتن خود و دوستانش توسط مافیا، یک افسر پلیس را به قتل رساند و این باعث شد که «برای فرار از این وضعیت به خشونت متوسل شود».
طبق گفتههای بلکمن، برنامهی تیم سازنده این بود که این سکانس را به عنوان راهی برای نمایش پیشزمینهی تراژدیک لینکلن ارائه دهند ولی حس کردند که چنین چیزی با توجه بقیهی بازی، اضافی است. نهایتاً این سکانس را که به عقیدهی آنها یک سوءاستفاده و بهرهبرداری بیش از حد به نظر میرسید، از این عنوان حذف و حتی تمامی فایلها و نمونههای آن را از روی سرورهای خود پاک کردند، زیرا دیدن سکانس خارج از بازی و بدون توضیحات درست و مناسبش، میتوانست «هولناک» و «حتی تکاندهندهتر» باشد.
بازی Mafia III هماکنون در دسترس پیسی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد.