استودیوی سازنده بازی Journey که Thatgamecompany نام دارد، اولین تصاویر از بازی بعدی خود که قرار است یک عنوان چندنفره (و غیر انحصاری) باشد را منتشر کردهاند. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
هنوز اطلاعات دقیقی از بازی بعدی استودیوی سازنده بازی Journey منتشر نشده است، اما این استودیو اخیرا تصاویری از پروژه بعدی خود را برای مخاطبین در شبکه توویتر به اشتراک گذاشته است تا ذهنیت بهتری نسبت به پروژه آنها داشته باشند.
بر اساس اعلام استودیوی سازنده، این پروژه که تاکنون از آن به عنوان «بازی بعدی» (Thatnextgame) یاد شده، قرار است یک عنوان چند نفره و غیر انحصاری باشد. همچنین یک حساب توویتر نیز به نام این بازی به ثبت رسیده است.
استودیوی سازنده بازی Journey در وصف پروژه بعدی خود گفته است که این بازی در بخشش و بخشیدن خلاصه شده است. هرچند هنوز معنای این جمله و اینکه چه ارتباطی با بازی بعدی آنها دارد، مشخص نشده است، اما حداقل میدانیم که فلسفه بازی آینده آنها به نوعی «بخشش» است. در یکی از تصاویر شاهد شمعی هستیم که در حال روشن کردن شمع دیگری است. در تصویر بعدی چندین شخصیت را میبینیم که دستهای یکدیگر را گرفتهاند و همه این تصاویر با تم آبی و سفید رنگ آمیزی شدهاند.
لازم به ذکر است که بازی Journey در سال ۲۰۱۲ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شد و توانست تحسین منتقدان را به دنبال داشته باشد. جالب است بدانید که نسخهای از آن در سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی نیز منتشر شده است.
بعد از انتشار بازی Journey، استودیوی سازنده ۵.۵ میلیون دلار از سود حاصل از آن بازی را برای پروژه بعدی خود کنار گذاشت و تصمیم گرفت که خود نقش ناشر را برای پروژه بعدی ایفا کند.
در ماه آپریل سال ۲۰۱۴ آقای جنوا چن (Jenova Chen)، یکی از موسسان استودیوی Thatgamecompany، اعلام کرد که قصد دارند با پروژه آینده خود، همه مردم را عاشق بازیهای ویدیویی کنند!
او گفته است که مردم هنوز هم رمان میخوانند، موسیقی گوش میدهند و فیلم تماشا میکنند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها بعد از سن خاصی دیگر سراغ بازیهای ویدیویی نمیروند و این واقعا مرا ناراحت میکند. سوال اصلی این جاست که من چگونه میتوانم بازی را خلق کنم که نه فقط کودکان، بلکه بزرگسالان و جنسیتهای مختلف را هم به خود جذب کند؟
چن معنقد است که اکثر بازیهای ویدیویی امروزه بر روی مخاطبین جوان و مذکر تمرکز کردهاند، در صورتی که میتوانند قشرهای دیگر را نیز مورد هدف قرار داده و مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنند. برای اینکه بازیهای ویدیویی به عنوان یک رسانه سالم مورد احترام مردم قرار بگیرد، استودیوهای سازنده باید دست به ابتکار و خلق سبکهای جدید بزنند.
بر اساس گفتههای سازندگان، بازی بعدی استودیوی Thatgamecompany، قرار است یک تجربه احساسی باشد که به ارتباط میان انسانها با هر سن و نژادی که هستند، میپردازد. البته باید خاطر نشان کرد که تجربه این عنوان کاملا با تجربهای که بازی Journey خلق کرده است، متفاوت خواهد بود.
در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده را تماشا گنید: