سازندگان بازی Anthem به تازگی در مورد این بازی و آینده آن، اطلاعات جالبی را ارایه دادهاند. در حالی که بسیاری از بازیبازان گمان میکردند که این عنوان، یک پروژه شکست خورده و تمام شده است، اما تیم سازنده اعتقاد دارد که Anthem پا بر جا خواهد ماند و پیشرفت خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت گیمشات همراه باشید.
بازی Anthem یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۹ بود که شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) هزینه بسیاری را برای ساخت و تولید آن صرف کرده است. این بازی نقش آفرینی تمام آنلاین با این که به دست استودیوی بایوور (Bioware) ساخته شده، اما قطعا نتوانست انتظارات را برآورده کند و به عنوانی بزرگ و به یادماندنی تبدیل شود. نقدهای متوسط و ضعیفی که به بازی Anthem وارد شد، موجب کوچک شدن مقیاس فروش این عنوان گردید. علاوه بر این، مشکلات گیمپلی و فنی مختلفی که برای بازی Anthem پدید آمد (مانند مشکل لوت دراپها یا مشکل کرش شدن ناگهانی کنسول پلیاستیشن ۴)، باعث شد تا بازیبازان حسابی از دست بازی و سازندگان آن دلخور شوند.
با این شرایط، اصلا جای غافلگیری ندارد که طرفداران و بازیبازان، نسبت به بازی Anthem و البته نسبت به موضع استودیوی بایوور، ناراضی هستند. به تازگی یک مطلب یا Thread جدید در انجمن Reddit منتشر شده که در آن یکی از کاربران با جزئیات کامل، در مورد مشکلات مختلف بازی Anthem مینویسد و توضیح میدهد. در پاسخ به این مطلبِ کاربر، مدیر روابط عمومی استودیوی بایوور، آقای جسی اندرسون (Jesse Anderson) به طرفداران اطمینان خاطر داد که استودیو به طور مداوم برروی بازی و مشکلات آن کار میکند و بازخوردها و نظرات بازیبازان را جدی میگیرد. او میگوید آنها میخواهند مطمئن شوند که بازی به طور مرتب پیشرفت میکند. آقای جسی اندرسون در ابتدا در مورد تاثیر بازخورد بازیبازان برروی بازی این گونه توضیح داد:
برای بحث بازخوردها، ما تغییرات بزرگی را در بازی بر اساس نظرات و بازخوردهای بازیبازان ایجاد کردیم. نمیخواهید در هر باری که اعزام میشوید، از Forge استفاده نمایید؟ ما یک قابلیتی را اضافه کردیم تا در هر جایی در Fort Tarsis فرود بیایید و این به خاطر بازخورد بازیبازان بوده است. آیا میخواهید به صورت بصری، لوتهایی که از باسهای درون قلعه میریزند را ببینید؟ این قابلیت را اضافه کردیم چرا که بازخورد بازیبازان این بود.
اگر شما به طور کلی در مورد بازخوردهای لوت صحبت میکنید (و من مطمئن هستم که این کار را انجام میدهید)، من پیش از این هم گفته بودم که تیم سازنده در حال صحبت و بحث هستند و اطلاعات بیشتری در روزهای آینده، به اشتراک گذاشته خواهد شد. میدانم که همه دوست دارند تا زمان دقیق آن را بدانند اما پاسخ این سوال در اختیار من نیست. ما هیچ بازخوردی از طرف بازیبازان را نادیده نمیگیریم، فقط در بعضی مواقع، بحث بر سر موضوعات طولانی میشود و زمان میگیرد. ما نمیخواهیم چیزی را بگوییم که قادر به انجام آن نیستیم یا اطلاعات نادرست ارایه دهیم. همان طور که که Chad Robertson در یک توییت گفت، ما هم از لوت راضی و خوشحال نیستیم پس بدانید که این موضوع در فهرست اولیتهای ما قرار دارد.
آقای جسی اندرسون پس از مدتی باز هم توضیح داد:
بدانید که من برروی بازخوردها از جامعه طرفداران به تیم سازنده، حساب میکنم تا تمام این مشکلات حل شوند. تیم از این موضوعات آگاه است و آنها در حال رفع کردن تمامی این نگرانیها هستند. تمام چیزی که من خواهم گفت، این است که Anthem اینجاست تا بماند. آیا ما برای رفع کردن مشکلات در بخشهای گوناگون، به کار زیادی نیاز داریم؟ بله، و تیم سازنده متعهد میشود که بازی را پیشرفت دهد و محتوای جدید برای آن عرضه کند.
تیم سازنده به تمام بازخوردهای شما در مورد بازی Anthem و راههای پیشرفت آن گوش میدهد. من میدانم که بازیبازان دوست دارند تا هر چه سریعتر بهروزرسانی ها را دریافت کنند اما این چیزها وقت گیر هستند تا از درست بودن آنها، اطمینان حاصل کنیم. ما واقعا قدردان جامعه طرفداری خود هستیم و به روزها، هفتهها، ماه ها و سالهای پیش رو امیدواریم.
باید ببینیم که آیا استودیوی بایوور میتواند ورق را برای بازی Anthem برگرداند یا خیر. این استودیو به تازگی یک برنامه کلی از آینده بازی Anthem منتشر کرده است که نشان میدهد ماموریتها، ایونتهای آزاد، قلعهها و موارد بسیار دیگر قرار است به بازی اضافه شوند. قطعا بایوور بازی Anthem را برای یک موفقیت طولانی مدت ساخته و نمیخواهد تا این فرصت را به طور کامل از دست بدهد. بازی Anthem هماکنون برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.