بازی Cyberpunk 2077 انتخابهای بسیار زیادی پیش پای بازیکن قرار میدهد که روند کلی داستان را تغییر خواهد داد و استودیو سیدی پراجکت در آن مهارت دارد.
بخشی که به نظر میرسد استودیو لهستانی تمرکز بیشتری بر روی آن گذاشته، در اصل گیمپلی بازی بوده است. اگرچه تجربه ویچر ۳ خارج از روند داستانی آن، تنها به یک طریق قابل پیگیری بود اما در بازی Cyberpunk 2077 چندین راه برای ورود به تمامی سناریوها وجود دارد که هر کدام لایههای پیچیده و زیادی را به جریان گیمپلی وارد خواهند کرد.
بنا به گفتههای ماتیوژ تومازکیسویز، کارگردان بخش ماموریتهای بازی چنین اقدامی از جانب سازندگان، حکم بزرگترین پیشرفتی را داشته که آنها در طول یک سال گذشته انجام دادهاند. او در گفتگوی جدید خود با سایت GamingBolt از گزینههای در اختیار بازیکنان برای رویکردهای داستانی در گیمپلی گفت:
مهمترین حرکت رو به جلویی که تاکنون انجام دادهایم و در دموی بازی نیز به طور برجستهای به نمایش گذاشته بودیم، معرفی لایهی روایتی جدید درون گیمپلی بود. ماموریت مرکز خرید در پسیفیکا نمونه بارز آن بود. زمانی که مهارتهای مختلفی را ارتقا میدهید، این قابلیت را پیدا میکنید که به طرز چشمگیری بر نحوه چگونگی انجام مراحل تاثیر بگذارید.
به طور مثال میتوانید از اسلحههای سنگین یا سبک برای انجام ماموریت استفاده کنید، یا به طور کاملاً مخفیانه آن را به پایان برسانید، یا دستگاههای مختلف را هک کرده و به هدف خود برسید، یا از مهارتهای بخصوصی برای باز کردن راههای جدید استفاده کنید. اگر استقامت شخصیت خود را افزایش داده باشید گذرگاههای جدیدی برای شما قبل دسترسی خواهد بود که پیش از آن قابل رویت نبودند. به نظرم همین مسئله بزرگترین نکتهای بود که سال گذشته آن را در حین مراسم E3 نمایش ندادیم.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ اپریل ۲۰۲۰ برای کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.