سازندهی بازی Dying Light 2 یعنی استودیوی «تکلند» (Techland) دربارهی موتور سازندهی این بازی و همچنین احتمال عرضهی آن برای نینتندو سوئیچ توضیح میدهد.
«پاول روهلدر» (Pawel Rohleder)، مدیر ارشد فناوری استودیوی تکلند، طی مصاحبه با WCCCFTECH از تکنولوژی پشت بازی Dying Light 2، چگونگی نهایت استفاده از Ray Tracing و دایرکتایکس ۱۲، و موتور سازندهی بازی یعنی C Engine یا همان Chrome Engine سابق که ۱۹ سال است مشغول توسعهی آن هستند، گفته است.
ما ۱۹ سال است که این موتور را توسعه میدهیم و انقلاب جدید است. این موتور بزرگترین تکامل از نسخهی اول Dying Light است، خب؟ ما استریمینگ را معرفی کردیم که بهعنوان مثال، ما را قادر میسازد که دنیاهای بسیار عظیم و باجزئیاتی را بسازیم و محیطی با جزئیات فراوان را به بازیکن نشان دهیم. این چیزی است که برایش تلاش میکنیم، فوتورئالیسم و کیفیت فنی بالا. در حال حاضر این بالاترین اولویت ما است.
همانطور که گفته شد، وی درمورد احتمال انتشار بازی Dying Light 2 بر روی نینتندو سوئیچ هم صحبت کرده است. همانطور که انتظار میرفت، وی گفته است که بهخاطر قدرت این کنسول فعلاً در این زمینه برنامهریزی نکردهاند ولی شاید بهزودی «سورپرایزی» برای سوئیچ داشته باشند.
این موتور از نینتندو سوئیچ پشتیبانی نمیکند. ما بر روی محتوای AAA تمرکز داریم. اما میتوانم بگویم که شاید در زمان دیگری در سال جاری سورپرایزی برای نینتندو سوئیچ داشته باشیم. بیشتر از این نمیتوانم در این باره صحبت کنم.
بازی Dying Light 2 بدون تاریخ عرضهی مشخصی، برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دست توسعه قرار دارد.