طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 توضیح میدهد که چگونه طراحی مراحل این عنوان کار پیچیدهتری نسبت به عنوان قبلی استودیو بوده است.
بازیکنان در بازی Cyberpunk 2077 قرار است با انجام مراحل مختلف به تمام جرئیات دربارهی شخصیت اصلی یعنی V و همراهان و دشمنانش و موضوعات دیگر دست پیدا کنند. حال به لطف پادکستی که بهتازگی منتشر شده، حتی اطلاعات بیشتری را از این مراحل و پیچیدگی آنها از سوی «فیلیپ وبر» (Philipp Weber)، یکی از طراحان مراحل بازی، کسب کردهایم.
وبر در گفتوگو با روزنامهی آلمانی Gamestar به موضوعات مختلفی دربارهی بازی Cyberpunk 2077 پرداخته که مراحل و ماموریتها یکی از آنها است. با این حال، پس از اینکه کاربری در رددیت مطلبی را دربارهی این مصاحبه منتشر کرده، وی در مورد بخشی از آن که طی ترجمه به آن توجهی نشده، شفافسازی کرده و توضیحاتی داده است.
این کاربر اشاره کرده است که مراحل بازی Cyberpunk 2077 «سه تا پنج برابر پیچیدهتر از The Witcher 3» خواهند بود. وبر در پاسخ به این مطلب کاربر رددیت اظهار داشته است که چنین ادعایی کاملاً درست نیست.
از آنجا که این از یک پادکست آلمانی گرفته شده است و امکان دارد طی ترجمه برخی نکات نادیده گرفته شوند: منظور من این بود که بهعنوان یک طراح مراحل، من باید به موقعیتهای جدیدی که ارائه میدهیم (مانند مهارتهای Netrunning) و اینکه چگونه استفاده از آنها راههای بیشتر (مثلاً ۳ تا ۵ راه) برای حل یک مرحله یا چالش را پیشروی شما میگذارد، توجه کنم. این طبیعتاً طراحی مراحل را پیچیدهتر میکند، اما اگر صادقانه بگویم، انجام این کار بسیار لذتبخش است. امیدوارم این توضیحات کمی در این باره شفافسازی کرده باشند.
البته اگر به گفتهی وبر طراحی مراحل پیچیدهتر است، بنابراین خود مراحل و طیکردن آنها نیز پیچیدهتر خواهد بود. گرچه The Witcher 3 هم تجربهی چندان آسانی نبود، اما بسیار جالب خواهد بود که حتی مراحل دشوارتری را در بازی Cyberpunk 2077 شاهد باشیم.
بازی Cyberpunk 2077 بدون تاریخ عرضهی مشخصی برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دست توسعه قرار دارد. در رویداد E3 2019 نیز به جزئیات بیشتری از این عنوان دست پیدا خواهیم کرد و حتی شاید تاریخ انتشار آن بالاخره طی این رویداد اعلام شود.