در کمتر از یک سال، سرویس آنلاین نینتندو سوئیچ نزدیک به ۱۰ میلیون مخاطب جذب کرده و موفقیتی درخور شهرت جهانی خود کسب کرده است.در ادامه خبر با گیمشات همراه باشید.
اگرچه زمان زیادی از عرضه سرویس آنلاین نینتندو سوئیچ نمیگذرد، این سرویس توانسته از سپتامبر ۲۰۱۸ تا امروز، مبالغ هنگفتی برای نینتندو به ارمغان آورد. اخیراً این شرکت گزارش مالیِ سالانهاش را منتشر کرده که در مورد پلتفرم آنلاین نینتندو، به وجود بیش از ۹.۸ میلیون کاربر اشاره شده است. البته که این عدد شامل کسانی که حالت رایگان سرویس را هم داشته باشند، میشود. با توجه به تعداد کنسولهای فروخته شده از نینتندو، میتوان نتیجه گرفت تقریباً از هر سه نفری که نینتندو سوئیچ دارد، یک نفرشان عضو سرویس آنلاین است.
در کنار این اطلاعات مختلف مالی، نینتندو اطلاعات جدیدی از حالت بتلرویال بازی Tetris 99 نیز به اشتراک گذاشت. طبق گزارش این شرکت، بازی Tetris 99 تا کنون ۲.۸ میلیون بازیکن به خود دیده است و درمجموعه به موفقیت کنسول نینتندو کمک شایانی کرده است. ظاهراً حدود ۳۰ درصد از تمام کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوئیچ، بازی Tetris 99 را تجربه کردهاند. نینتندو عنوان کرده که به پشتیبانی از این بازی تا زمان معرفی یک اثر جدیدتر ادامه خواهد داد.
باتوجه به زمان کمی که از عمر سرویس آنلاین نینتندو سوئیچ میگذرد، سران این شرکت قطعاً از موفقیت زودهنگام آن خوشنود هستند. هرچه هست، پیدا کردن راههایی برای ایجاد یک درآمد ثابت و قابلاطمینان کار سادهای نیست و نینتندو به خوبی از پس آن برآمده است. برای درک این عملکرد درخشان، بد نیست نگاهی به سرویس PlayStation Now بیندازید. این سرویس شرکت سونی سال ۲۰۱۴ معرفی شده و پس از گذشته ۵ سال، هنوز ۱ میلیون کاربر ثابت هم ندارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکند! بنابراین میتوان گفت نینتندو نه تنها خوب، بلکه عالی عمل کرده است و جذب این تعداد مخاطب در زمان محدود، نوید از آیندهای درخشانتر میدهد.