طبق آخرین اخبار اعلام شده، نسخه فیزیکی نینتندو سوئیچ بازی L.A. Noire چهارده گیگابایت و نسخه دیجیتالی آن بیستونه گیگابایت حجم دارد.
در سال ۲۰۱۱ هنگامی که راکاستار بازی L.A. Noire را برای کنسول ایکسباکس ۳۶۰ عرضه کرد، این بازی بدلیل حجم بالای آن در سه دیسک مختلف قرار داده شده بود. نه تنها طول این بازی بلند بود، بلکه تکنولوژی که در ساخت آن استفاده شده بود بر روی دیویدی جا نمیگرفت. در کنسول پلیاستیشن ۳ این بازی تنها یک دیسک داشت دلیل آن هم این بود که پلیاستیشن ۳ از دیسکهای بلوری استفاده میکرد که نسیت به دیویدی حجم بسیار بیشتری دارند. مشکلی که کاربران ایکسباکس ۳۶۰ داشتند این بود که بعد از مدتی باید دیسک بازی را عوض میکردند تا بتوانند بازی را ادامه دهند.
حال که قرار است این بازی برای کنسولهای نسل هشتمی هم عرضه شود، مشکل عوض کردن دیسک عملاً وجود خارجی ندارد زیرا همه کنسولها یا از دیسک بلوری استفاده میکنند، یا بازی را بهطور دیجیتالی دانلود میکنند که دیگر نیازی به دیسک نباشد.
از آنجایی که نینتندو سوئیچ قابلیت استفاده از دیسک را ندارد، سازندگان بازیها باید بازی خود در یکی از کارتریجهای ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی سوئیچ جا دهند که هزینه ساخت نسخه ۳۲ گیگابایتی بیشتر است. بازی L.A. Noire در سوئیچ از کارتریج ۱۶ گیگابایتی استفاده میکند و چون حجم آن بیشتر است، کاربران باید ۱۴ گیگابایت باقی مانده را خودشان دانلود کنند! راکاستار اعلام کرد که این حجم اضافه دادههای مورد نیاز برای گیمپلی را به بازی اضافه میکند و در کنار آن باگهایی را نیز بر طرف میکند. این یعنی کسانی که قصد دارند این بازی را روی سوئیچ تجربه کنند، به احتمال زیاد مجبور میشوند یک کارت حافظه اضافی تهیه کنند تا بتوانند حجم اضافه آن را دانلود کنند.
اگر قصد دارید این بازی را بهطور دیجیتالی تهیه کنید، باید تمام ۲۹ گیگابایت حجم آن را دانلود کنید. خیلی از کاربران بعد از اعلام قیمت بیشتر نسخه سوئیچ نسبت به نسخههای ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ به این امید بودند که بازی در کارتریج ۳۲ گیگابایتی ساخته میشود که متاسفانه اینگونه نیست.
بازی L.A. Noire در ۱۴ نوامیر ۲۰۱۷ (مصادف با ۲۳ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای نینتندو سوئیچ، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.