یکی از مدیران ارشد تولید بازی Wolfenstein 2: The New Colossus به تازگی با مجله رسمی پلیاستیشن مصاحبهای داشته و صحبتهای جالبی درباره این بازی کرده است.
بازی Wolfenstein: The New Order برای موفقیت در بازسازی Wolfenstein و سبک خاص آن مانند جو بازی و مهمتر از آن وحشیگری شدید و اسلحهها، تشویق و تمجیدهای فراوانی دریافت کرد. اینگونه به نظر میرسد که در دنباله آن یعنی بازی Wolfenstein 2: The New Colossus این وحشیگری نه تنها وجود دارد، بلکه بیشتر هم شده است. مدیر نوآوری بازی آقای «جنس متیز» (Jens Matthies) در مصاحبهای که با مجله رسمی پلیاستیشن داشت گفت:
ما دوست داریم اسلحهها سنگینی زیادی داشته باشند و حس و حال وحشی بودن را به آدم انتقال دهند. فکر کنم که این مورد را بیشتر در بازی Wolfenstein 2: The New Colossus ببینید، هر چند که در بازی اول هم خیلی زیاد بود، اما در این بازی حتی از آن هم بیشترش کردهایم.
خوب است که شرکت MachineGames در ساخت این دنباله فقط به جو و سبک The New Order توجه نکرده، زیرا گیمپلی آن بازی به اندازه داستان و عناصر داستانگویی در موفقیتش نقش داشتند. به نظر میرسد که The New Colossus از هر جهت دنباله کامل و مناسبی برای آن بازی است.
Wolfenstein 2: The New Colossus در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی منتشر میشود.