بازی God of War این سری را کاملا به سمت و سوی تازهای برده است این تغییرات فقط محدود به داستان بازی نمیشود. اما میتوان گفت پراختن داستان بازی به اساطیر اسکاندیناوی از مهمترین نوآوریهای آن بوده است که مدتها شایعههایی درباره آن منتشر میشد. حال امروز پستی در پلیاستیشنبلاگ قرار گرفت که توضیحاتی در این باره میدهد.
طبق این اطلاعات، داستان بازی از طرحی هنری که توسط یکی از اعضای تیم طراحی بازی یعنی «خوزه پنا» (Jose Pena) کشیده شده، الگو گرفته است. کارگردان بازی آقای «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) با پنا که عضو جدید این تیم بود از طریق برنامه Skype ارتباط برقرار گرفت تا نظر خود و دیدگاههایش را برای بازی God of War درمیان بگذارد اما تمام چیزی که توانست با او در میان بگذارد چند حرف کلیدی و توضیح کلی درباره حالت و فضای بازی بود. بارلوگ گفت:
به دلیل مسیر جدیدی که برای بازی God of War در نظر گرفته بودیم نتوانستیم به خوبی ایدههای خود را با او در میان بگذاریم.
در نتیجه این تماس که از طریق برنامه Skype برقرار شد، آقای پنا کارش را شروع کرد و بعد از گذشت هفتهها طراحیهای هنری بسیار خوبی تحویل تیم داد که یکی از آنها (که میتوانید در پایین مشاهده کنید) پایه اصلی این بازی شد. بارلوگ در این باره بیشتر توضیح داد:
شیوهای که خوزه توانسته بود طرحی را که ما مدتها دنبالش بودیم رسم کند، حیرتانگیز بود.
او اضافه کرد:
در این نقاشی شما واقعا میتوانید معنای انسانیت را حس کنید و به عنوان طرحی که برای اولین بار کشیده شده است واقعا نمیتوان چیزی درباره آن گفت. این طرح بیشک چراغ راه ما شد و راه را برایمان روشن کرد. هر کاری که تا به الان انجام دادهایم، به همین طراحی فوقالعاده بر میگردد.
استودیو Santa Monica یک تجربه سینماتیک تمام عیار را با بازی God of War رقم خواهد زد و باب میل سلیقه بسیاری نیز خواهد بود زیرا به هیچوجه شاهد قطع شدن دوربین بین صحنهها نخواهیم بود. این عنوان برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۸ برنامهریزی شده است.
در پایان شما را به مشاهده طرح هنری اشاره شده دعوت میکنیم.