بسیاری از طرفداران شرکت نینتندو پس از شنیدن خبر انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به همراه یک سیزن پس ۲۰ دلاری شوکه شدهاند. هرچند این اولین قسمت از مجموعه بزرگ زلدا به شمار رفته که به همراه سیزن پس منتشر میشود، اما شرکت نینتندو با این نوع تجارت چندان هم غریبه نبوده و آن را در بازیهای دیگری مانند Mario Kart اجرا کرده است. جالب است بدانید که عکس العمل عموم مردم نسبت به این قضیه چندان مثبت نبوده است.
آقای «بیل ترینن» (Bill Trinen)، مدیر بازاریابی ارشد محصولات شرکت نینتندو، در یکی از مصاحبههای اخیر خود از این عمل شرکت نینتندو دفاع کرده و گفته است که این تصمیم بسیار دشواری برای ما بوده است. ما در رابطه با چگونگی اعلام این تصمیم بحثهای زیادی را متحمل شدهایم. یکی از چیزهای جالب درمورد شرکت نینتندو و بازیهای آن این است که بازیکنان متوجه میشوند که سازندگان از همه زمان و تلاش خود استفاده کردهاند تا جای ممکن بازی نهایی را بهتر و بهتر کنند. به این معنی که تیم سازنده بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild وقت بسیار زیادی را برای ساخت جهان وسیع و گسترده این عنوان صرف کرده و اکنون که تمام کارهای ساخت بازی تمام شده است، منطقی نیست تا پتانسیل این جهان بزرگ هدر رفته و تنها در یک بازی خلاصه شود.
هدف ما این است تا بازیکنان بتوانند از اکتشاف و جستجو در دنیای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild لذت ببرند. قرار نیست یک روز یا یک هفته پس از انتشار این بازی بسته الحاقی آن را منتشر کنیم چرا که هنوز آماده نشده و در دست توسعه است. ما قصد داریم تا ماهها پس از انتشار بازی اصلی، محتویات جدیدی را تحت عنوان اولین بسته الحاقی به دنیای بازی اضافه کنیم و چند ماه پس از آن دومین بسته الحاقی و… به همین صورت ادامه دهیم.
آقای ترینن در ادامه صحبتهای خود گفته است که ما قصد داریم تا رویکردی همانند بستههای الحاقی بازی Mario Kart داشته باشیم. وقتی که بازیکنان به مغازه رفته و اقدام به خرید این عنوان کنند، میدانند که دنیای بازی گسترش پیدا خواهد کرد و بزرگتر از چیزی که هست خواهد شد، به این ترتیب علاوه بر تجربه بازی، منتظر انتشار محتوای جدید نیز خواهند بود. به گفته آقای ترینن، اگر شما نیز جزو کسانی هستید که فقط به خاطر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild میخواهید کنسول سوئیچ شرکت نینتندو را تهیه کنید، از فهمیدن این مسئله که میتوانید در دنیای این بازی کارهای زیادی را انجام داده و در آینده محتویات جدیدی را به دست بیاورد، بسیار خوشحال خواهید شد.
ناگفته نماند که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) امسال و همزمان با عرضه کنسول سوئیچ به بازار، منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که این عنوان برای کنسول وی یو نیز منتشر شده و سیزن پس آن با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای هر دو کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت.