بازی Cyberpunk 2077 قطعا یکی از مورد انتظاترین عناوین پیش رو است که همه را هیجان زده کرده است. یکی از مهمترین موارد درباره این عنوان نقش آفرینی جدید استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Project RED) مقایسههایی است که بین آن و بازی موفق دیگر این استودیو، یعنی The Witcher 3 میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت گیمشات همراه باشید.
از همان زمانی که بازی Cyberpunk 2077 به طور جدی معرفی شد و نمایشها و اطلاعاتی از آن دیدیم و شنیدیم، طرفداران این عنوان نقش آفرینی هیجان انگیز را با نقش آفرینی فوقالعاده دیگر استودیوی سیدی پراجکت رد، یعنی The Withcer 3 Wild Hunt مقایسه میکنند. با این که سازندگان پیش از این و در گذشته در مورد تفاوتهای بازی Cyberpunk 2077 با The Witcher 3 توضیحاتی را ارایه کردهاند، اما به نظر میرسد که این توضیحات کافی نبوده است و استودیوی سیدی پراجکت رد باز هم در مورد تفاوتهای این دو عنوان نقش آفرینی، توضیح داده است.
به تازگی سرپرست انیماتور سینمایی بازی Cyberpunk 2077، یعنی آقای Maciej Pietras، مصاحبه جدیدی را با منبع فرانسوی JeuxActu انجام دادهاند. در این مصاحبه، با این که انیماتور سینمایی بازی به طور کلی صحبتها و توضیحات بسیاری را در مورد عنوان Cyberpunk 2077 ارایه داد، اما یک نکته مهم و جالب درون صحبتهایش به شدت جلب توجه میکرد. ما پیش از این میدانستیم که دو بازی مذکور از استودیوی سیدی پراجکت رد، در چه جهاتی با هم مشابه و در چه جهاتی با هم متفاوت بودند سرپرست انیماتور سینمایی بازی Cyberpunk 2077 مقایسهها را یک گام به جلو هدایت کرد و توضیح داد که چگونه دنیای عمودی بازی Cyberpunk 2077 با دنیای افقی بازی The Witcher 3 Wild Hunt متفاوت است.
مقایس و اندازه گیری اندازه و بزرگی جهان آزادِ Cyberpunk 2077 سخت است. برای مقایسه آن با The Witcher 3، بگذارید بگوییم که دنیای بازی قبلی به صورت طولی، بسیار وسیع بود. آن یک جهان آزاد بود که از نماهای طبیعی بسیاری تشکیل شده بود. رفتن از نقطه A به نقطه B زمان بسیاری را به خود اختصاص میداد زیرا شما در حال [اسب] سواری بودید و همچنین به این دلیل که آن بازی به صورت افقی طراحی شده بود. دنیای بازی Cyberpunk 2077 بالاتر از همه چیز، یک دنیای عمودی است که ساختمانها در همه جای آن دیده میشوند و در این دنیا، اندازه گیری، مقیاس و مقایسه برای ما بسیار سخت است. در دمو، شما مشاهده کردید که شخصیت اصلی در آپارتمان خود از خواب بیدار میشود، از پنجرهاش به بیرون نگاه میکند و یک دنیای زنده را میبیند. برای بیرون رفتن، سوار یک آسانسور میشود، شما میتوانید ببینید که چندین طبقه درون ساختمان قرار دارد. بازی به شما اجازه میدهد تا به درون ساختمانهای بسیاری وارد شوید، با این دانش که همه آن ها با دست طراحی شدهاند، زیرا ما عقیده داریم که کیفیت در اولین قدم با خلقِ دستی به ارمغان میآید، هیچ چیز درون دنیای ما رویهای (وابسته به رویه) نیست. این گونه است که وسعت شهر Night City دیده میشود، به لطف عمودی بودن آن.
هر بار که سازندگان بازی Cyberpunk 2077 درباره بازی خود توضیح میدهند، میزان هیجان و انتظارمان برای تجربه بازی بیشتر میشود. به نظر میرسد که Cyberpunk 2077 میخواهد پا را فراتر گذاشته و تجربهای همه جانبهتری نسبت به The Witcher 3 ارایه کند؛ عنوانی که همیشه ما را به یاد سطح یا نسل بعدی عناوین نقش آفرینی میاندازد. بازی Cyberpunk 2077 هماکنون تاریخ انتشار دقیق یا حتی تقریبی ندارد و سازندگان به تازگی اعلام کرده بودند که این عنوان تنها زمانی که آماده باشد، عرضه میشود.
1 دیدگاه
رضا
بنظرم چیز مشتی میشه!
بعد از دیوینیتی 2، نقش آ،رینی بدنم کم شده، پلار 2 هم نتونست دوزشو بالا بیاره متاسفانه