آقای میشل آنسل (Michel Ancel) جزئیات جدیدی از دلایل تأخیر خوردن بازی Beyond Good & Evil 2 و انتظارات بازیکنان از آن و غیره را منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
اوایل همین ماه بود که شرکت یوبیسافت و آقای میشل آنسل به اتفاق هم اعلام کردند که بازی Beyond Good & Evil 2 (که چندین سال در سکوت کامل خبری به سر میبرد) بالاخره وارد مرحله پیش تولید شده و در آینده منتشر خواهد شد. حال، آقای آنسل اطلاعات جدیدی در مورد جزئیات پشت پرده ساخت این بازی و انتظارات بازیکنان از قسمت دوم را منتشر کرده است.
آقای آنسل با ارسال پستی در حساب اینستاگرام خود، یک تصویر هنری از پشت صحنه بازی در سال ۲۰۰۸ و همچنین طراحی اولیه شخصیتهای اصلی مانند جید (Jade) را به اشتراک گذاشت. آنسل همچنین اعلام کرده است که این بازی در آن زمان، نمونه اولیه قابل بازی بوده است.
آنسل توضیح داده است که این بازی در آن زمان از مشکلات فنی بسیاری رنج میبرده که در نهایت موجب وقفه در روند ساخت آن شد. آنسل و تیمش بر سر دوراهی ساخت بازی مورد علاقه خود و یا ساخت این پروژه ناقص گیر کرده بود، اما در نهایت مسیر اول را انتخاب کرده و با بازگشت به دوران دو بعدی، بازیهای تحسین شده Rayman Origins و Rayman Legends را به وجود آورد.
آنسل همچنین اعتراف کرده است که دوست داشته است تا ویژگیهایی مانند، اکتشاف در سیاره، سفر فضایی و شهرها را در بازی Beyond Good & Evil 2 اولیه قرار دهد و به نظر میرسد که بالاخره شاهد وجود چنین ویژگیهایی در بازی پیش رو باشیم.
بر اساس گفتههای آنسل، بازی Beyond Good & Evil 2 هنوز جای کار بسیار زیادی دارد، اما این بار تکنولوژی لازم را در دست داشته و با یک تیم فوق العاده در حال کار کردن است. بنابراین، مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت.