استودیوی سازنده بازی GT Sport جزییاتی در مورد بهبودهای صورت گرفته در نسخه پلی استیشن ۴ پرو این بازی را منتشر و اعلام کرد که رنگ قرمز ماشین فراری در این نسخه برای اولین بار به شکل دقیق طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
هرچند بازی GT Sport در روز عرضه کنسول پلی استیشن ۴ پرو منتشر نمیشود، اما وقتی که منتشر شود، بهبودهای زیادی در این نسخه از کنسول را شامل خواهد شد.
آقای کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، خالق این مجموعه، اعلام کرده است که بازی GT Sport در کنسول پلی استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۸۰۰P بزرگنمایی شده به ۴K اجرا شده و از تکنولوژی HDR و گستره رنگهای بیشتر آن نیز پشتیبانی خواهد کرد. یامائوچی گفته است که این بازی در تلویزیونهایی که از تکنولوژی HDR پشتیبانی میکنند، میتواند به روشنایی ۱۰ هزار نیت و فضای رنگی BT2020 دست پیدا کند. به لطف این دستاورد، میتوانیم اعلام کنیم که بازی GT Sport اولین عنوان در این مجموعه لقب میگیرد که میتواند رنگ قرمز فراری را به شکل واقعی و دقیق به نمایش بگذارد.
او گفت که رنگ قرمز مربوط به ماشین فراری قبل از این خارج از فضای رنگی قرار داشته است، اما به لطف کنسول پلی استیشن ۴ پرو و تکنولوژی HDR میتوانیم این رنگ را به شکل دقیقی در بازی پیاده کنیم. علاوه بر این، تمامی ماشینهای دیگر موجود در این بازی نیز رنگهای بسیار دقیق و واقعی خواهند داشت.
لازم به ذکر است که بازی GT Sport قرار است سال آینده میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شود. البته قرار بود این عنوان مسابقهای در سال ۲۰۱۶ و ماه آگوست منتشر شود، اما وقفهای در روند ساخت آن به وجود آمد که موجب این تاخیر شده است. تا این لحظه تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی منتشر نشده است، اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر شما را در جریان قرار خواهیم داد.
در دیگر اخبار مربوط به این بازی اعلام شده است که آب و هوای داینامیک در این عنوان مسابقهای جایی نخواهد داشت و اجرا نخواهد شد. دلیل نادیده گرفتن این دو ویژگی مهم که در قسمتهای قبلی وجود داشتند هم به گفته استودیوی سازنده به ارتقا نرخ فریم و کیفیت تصاویر و جزییات بصری بازی بر میگردد. البته بازیکنان همچنان میتوانند شرایط زمانی و آب و هوا را قبل از شروع مسابقه تنظیم کنند.