جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Assassin’s Creed Origins بیان میکنند که قرار است نقشه این بازی سه برابر بزرگتر از Black Flag و مبارزات بازی شبیه The Witcher 3 باشد. بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، Assassin’s Creed Origins کاملا بر روی پخش داستانی تمرکز دارد و خبری از بخش آنلاین، مبارزات دریایی و برجهای دیدبانی در بازی نیست.
Assassin’s Creed Origins اولین نسخه از یک سهگانه با یک شخصیت اصلی است و شما در پایین میتوانید تمامی جزئیات مربوط به این بازی را که توسط Valtari5، یکی از کاربران «ردیت» (Reddit)، جمعآوری شده را مطالعه کنید:
- تصویری که در بالا میبینید مربوط به دموی بازی است که در E3 نمایش داده میشود.
- در بازی هیچ برجی که از آن برای به روز رسانی نقشه استفاده کنید وجود ندارد. در بازی قابلیت استفاده از عقاب قرار داده شده و با استفاده از عقاب میتوانید نقشه خود را به روز رسانی کنید؛ البته مسافتی که میتوانید با این پرنده طی کنید محدود است.
- همانند Assassin’s Creed Unity تمامی شخصیتها انگلیسی صحبت میکنند و این موضوع به خاطر این است که در ورژن ۵ دستگاه «آنیموس» (Animus) مشکلات ترجمه نسخههای قبلی برطرف شده است.
- شخصیت اصلیِ زمان حال، مردی دورگه است. او یک قاتل دوره دیده و ماهر بوده و تیمی که به او کمک میکند شامل «ویلیام» (William)، «ربکا» (Rebecca) و «شان» (Shaun) میشود.
- کاملا مشخص نشده است که بازی در چه زمانی جریان دارد، ولی احتمالا در بین ۱۴۰۰ تا ۱۲۰۰ قبل از میلاد روایت میشود.
- هیچ مبارزه دریایی در بازی وجود ندارد؛ همانند The Witcher 3 قایق تنها برای عبور از آبهای درون بازی قرار داده شدهاند، ولی قابلیت شخصیسازی بیشتری دارند.
- شما با قایق خود میتوانید به مدیترانه شرقی سفر کنید.
- توسعه دهندگان کاملا بر روی بخش داستانی تمرکز دارند، ولی پرداختهای درون برنامهای هنوز وجود دارد. البته احتمال این وجود دارد که در آینده باز هم شاهد بخش چند نفره برای این بازی باشیم.
- مناطق گرمسیری، بیابانی، جزیرهها و سرابهای زیادی در نقشه بازی وجود دارند که برای گشت و گذار عالی هستند.
- شخصیت اصلیِ گذشته، ورژن ساکتتری نسبت به «التیر» (Altair) هست، در حالت کلی این دو نفر شباهت زیادی به هم دارند، ولی او شخصیت تاریکتری دارد. شخصیت اصلی هر سه نسخه نیز او خواهد بود و بازی بعدی در یونان جریان خواهد داشت، ولی هنوز اطلاعاتی از نسخه سوم درز پیدا نکرده است.
- شخصیت اصلیِ گذشته احتمالا اسرائیلی است.
- سیستم مبارزات بازی از نو ساخته شده و الگوی حمله دشمنان تغییر کرده است. در این بازی دشمنان بیشتر از جناحین به شما حمله میکنند. مخفی بازی هم روانتر شده است و بیشتر از قبل میتوانید با محیط تعامل داشته باشید. شما میتوانید در ساختمانها، گوشه دیوار و درون بوتهها پنهان شوید. تصور کنید که مخفی کاری دو بازی Unity و Syndicate بهینه شده است.
- پارکور بازی بیشتر شبیه Unity و Syndicate بوده ولی روانتر شده است. همچنین در پیادهسازی آن از Watch Dogs 2 الگو گرفتهاند.
- دلیل این که این بازی تابه حال در ژاپن روایت نشده این است که مدیران یوبیسافت فکر میکنند این ایده موفقیت آمیز نخواهد بود. جریان داشتن Chronicles در چین هم فقط برای خوشحال کردن طرفداران بود.
- موتور ساخت بازی، همانی است که در ساخت Syndicate استفاده شده بود؛ ولی بهینهتر شده است.
- بعد از اتفاقات مربوط به عرضه Unity و وجود باگهای فراوان، تیم توسعه دهنده تصمیم گرفته است تا زمان بیشتری را بر روی رفع باگهای بازی صرف کنند.
- هیچ نسخهای از این بازی برای نینتندو سوئیج در دست ساخت قرار ندارد؛ این بازی تنها بر روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پیسی منتشر میشود.
- «هیدن بلید» (Hidden Blade) شخصیت اصلی، اولین ورژن این سلاح محسوب میشود و نیاز است برای استفاده از آن انگشت خود را قطع کنید. همچنین در بازی کمان، سپر، نیزه و تعداد زیادی شمشیر وجود دارند و بازیکنان اجازه استفاده از آنها را دارند.
- شخصت اصلیِ گذشته در ابتدای بازی نامی ندارد، ولی با پیشرفت در داستان، میبینید که دیگران او را «شِد» (shed) صدا میزنند. بخش زیادی از داستان بازی هم، صرف مبارزه با بردهداری میشود.
- ایدهی ساختن بازی در روم باستان هم وجود داشت. «سزار» (Ceasar) با اینکه تمپلار نبود، ولی بسیاری از ایدههای آنها را داشت و آن دسته از اعضای سنا که او را کشتند، جز انجمن برادری محسوب میشدند.
- در بازی درخت مهارت هم برای پیشرفت کردن وجود دارد، اما شما تنها میتوانید مقدار مشخصی از مهارتها را کسب کنید.
منبع :gamepur