استودیو Sucker Punch پیش از این برای عناوین inFamous و Sly در سراسر جهان شناخته شده بود و با این دو عنوان بود که توانستند مشهور شوند ولی اکنون به سراغ یک عنوان متفاوت به نام بازی Ghost of Tsushima رفتهاند.
بازی Ghost of Tsushima یک عنوان اکشن ماجارجویی است که در دوران ژاپن فئودالی جریان دارد و به مبارزه با حمله مغولها به ژاپن میپدازد. ما در E3 2018 شاهد نمایشی از گیمپلی از بازی بودیم و بیش از هر چیزی این جهان بازی توجهات را به خود جلب کرد.
به نظر میرسد که جهان درون بازی Ghost of Tsushima اهمیت بسیار زیادی دارد و استودیو Sucker Punch توجهات زیادی را روی آن متمرکز کرده است. کارگردان هنری بازی جیسون کانل در مصاجبهای گفت که استودیو ساکر پانچ سعی دارد یک جهان زنده خلق کند، زنده به معنی واقعی کلمه. منظور آنها از جهان زنده این است که همه چیز در بازی حول شخصیت اصلی حرکت کند و از او تاثیرپذیر باشد.
تاثیر گذاشتن بر روی هرچیزی که قابل تاثیر است، در ابتدا برای ما یک هدف بسیار جاهطلبانه بود ولی در حال دسترسی به آن هستیم. شما در جهان بازی حرکت میکنید و با خود خواهید گفت که همه چیز در اطراف من در حال حرکت است.
لازم به ذکر بوده که سونی هنوز برای بازی Ghost of Tsushima که توسط استودیو ساکر پانچ به صورت انحصاری برای پلیاستین ۴ در دست توسعه قرار دارد، تاریخ انتشار دقیقی اعلام نکرده است، اما امیدوار هستیم که این اثر جهان باز سامورایی تا پایان سال آینده میلادی منتشر شود.