شرکت یوبیسافت تریلر و جزییات جدیدی از بازی Ghost Recon Wildlands که در سبک جهان باز است، منتشر کرد. با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
در تریلر دو دقیقهای که از بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شده است، شاهد یک تیم ۴ نفره از مامورهای سری هستیم که دائما درحال جابهجا شدن دور دنیا هستند. این تریلر وسعت مکانهایی که در بازی وجود دارند از بیابانها گرفته تا جنگلهای تپهای، باتلاقهای کم عمق، کوهستانهای برفی، روستاها، راه آهنهای متروکه و محلهای در حال ساخت موقتی را نمایش میدهد.
وسایل نقلیهای مثل جیپ، موتورسیکلت، قایقهای مسابقهای و تانک را به همراه صحنه سقوط آزاد از هلیکوپتر در تریلر مشاهده کردیم.
جنبه اصلی این تریلر نشان دادن حس فداکاری، مسئولیت و ارزشی بود که تیم سری نسبت به ماموریت خود قائل است. یکی از تکاوران آمریکایی در تریلر میگوید:
ما غریبههایی هستیم که از وطن دور شدهایم . ما داورانی هستیم که تصمیم میگیریم چه کسی زنده بماند و چه کسی بمیرد.
در کنار این تریلر، یوبیسافت اطلاعاتی از نسخههای مختلف بازی نیز منتشر کرد که در ادامه میبینید:
- نسخه دلوکس ادیشن (۷۰ دلار): شامل یک نسخه استاندارد از بازی به همراه یک بسته دیجیتالی دلوکس که حاوی: اسلحه شکارچی و موتورسیکلت، سه طرح، سه رنگ برای سلاحها، سه آیتم برای شخصی سازی شخصیتها و یک افزایش دهنده XP است.
- نسخه گولد ادیشن (۱۰۰ دلار): شامل بسته دلوکس و محتوای سیزن پس میباشد که به بازیکنان اجازه دسترسی به دوتا از بستههای الحاقی اصلی از بازی به همراه ویژگیهای دیجیتالی دیگری مثل بسته مهمات، وسیله نقلیه اختصاصی و سلاحهای قدرتمند را میدهد.
- نسخه استاندارد کالکتورز ادیشن (۱۲۰ دلار)، دلوکس (۱۳۰ دلار) و گولد (۱۶۰ دلار): علاوه بر نکاتی که ذکر شد، حاوی یک اکشن فیگور از شخصیت Santa Muete و پوسترهای طراحی شده توسط Ken Taylor میباشند.
به کسانی هم که بازی را پیش خرید کنند ماموریتی به اسم Peruvian Connection بهعنوان جایزه اهدا خواهد شد.
بازی Ghost Recon Wildlands برای اولین بار در E3 پارسال معرفی شد و بهعنوان اولین بازی جهان آزاد این مجموعه شناخته میشود. بازیکنان میتوانند به صورت تک نفره یا سه نفره به انجام این بازی بپردازند. داستان بازی در آیندهای نزدیک و در بولیویا اتفاق میافتد. یوبیسافت برای ساخت این بازی به تحقیق و بررسی درارتش بولیویا پرداخته است.
«اریک کوزین» (Eric Couzian)، کارگردان هنری بازی، در یک نشست خبری اعلام کرد:
واقعی بودن همیشه یکی از ارکان اصلی مجموعههای تام کلنسی بوده و بازی Ghost Recon Wildlands از این قاعده مستثنی نیست. هدف ما خلق اشباحی (لقب شخصیتهای قابل بازی) بوده که شبیه و نزدیک به ماموران سری باشند تا بازیکنان نه تنها در برخورد با کارتلهای خطرناک، بلکه در برابر مناظر و مکانهای سخت و طاقت فرسای بولیویا هم بتوانند مقاومت کنند. اشباح جان سخت و شکارچی هستند و قادرند خود را در هر نوع منطقهای استتار کنند و هیچ نوع ردی از خودشان باقی نمیگذارند. ما میخواهیم بازیکنان هنگام بازی چنین حس قدرتی را داشته باشند.