شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تلاش بسیاری کرد تا موسیقی بازی Final Fantasy XV یک موسیقی تاثیرگذار، حماسی و لذت بخش باشد و آنها در کنفرانس توسعه دهندگان بازی یا GDC توضیح خواهند داد که چگونه توانستهاند به این هدف دست یابند.
زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان بازی نزدیک است و سازندگان و ناشرین مختلف در حال آماده شدن برای آن میباشند، بازی Final Fantasy XV نیز یکی از عناوینی خواهد بود که در این کنفرانس دارای پنلی است.
Sho Iwamoto، برنامه نویس مربوط به صدای بازیگران در این پنل توضیح خواهد داد که آنها چطور توانستهاند موسیقی متن این بازی را با استفاده از ابزاری به نام MAGI جذاب کنند و در عین حال آن را حماسی نگاه دارند.
موسیقی تعاملی در بازیهای AAA امروزه چیز معمولی است اما در بازیهایی مثل Final Fantasy که همواره دارای ملودی قوی هستند و نیاز به پروسه موسیقی خاصی دارند، این موضوع به خوبی پیش نمیرود. شرکت اسکوئر انیکس تلاش بسیاری نمود تا با استفاده از ابزار موسیقی هوشمندی به نام MAGI که این امکان را برای موسیقیدانان فراهم میکند تا هرگونه موسیقی را با هر سرعت و هر اندازهای تولید کنند، موسیقیهای ساخته شده را در بازی Final Fantasy XV به حالت تعاملی درآورد، بهگونهای که حالت حماسی بودن آن همچنان حفظ گردد. در این پنل تیم صدای بازی Final Fantasy XV توضیح خواهند داد که چطور دادههای موسیقی خود را متناسب با این ابزار تولید کردهاند و مشکلاتی که در این مدت با آنها روبرو شدهاند را برطرف و صحنههای بازی را خیره کننده کردهاند.
این پنل در تاریخ ۳ مارس، مصادف با ۱۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد؛ توجه داشته باشید که اینپنل به صورت لایو استریم نخواهد بود.
در ادامه تریلر مربوط به GDC این بازی را مشاهده خواهید کرد:
کنفرانس GDC از تاریخ ۲۷ فوریه، مصادف با ۹ اسفند ماه در Moscone Center واقع در شهر سان فرانسیسکو آغاز خواهد شد. Final Fantasy XV در حال حاضر برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است.