تنها چند هفته از زمان عرضه بازی Sekiro: Shadows Die Twice میگذرد اما موفقیتهای عظیمی را در همین مدت کوتاه برای استودیو FromSoftware به ارمغان آورده است.
این بازی که به تازگی اعلام شد ۲ میلیون نسخه تنها در عرضه ۱۰ روز فروش داشته است، همچنان سوژه اصلی محافل مختلف بازی قرار دارد و در رابطه با میزان سختی و دسترسی همگی افراد برای اتمام آن بحث میشود. جالب آنجاست که مشخص شده ساختار کُلی بازی پیش از عرضه عمومی با آنچه در حال حاضر پلیرها با آن دست و پنجه نرم میکنند، بسیار متفاوتتر بوده است.
بنا به گزارش سایت VG247 هیدتاکی میازاکی، کارگردان و طراح اصلی بازی برای کنفرانس Reboot Develop در کشور کرواسی حضور داشت. او که در کنار کارگردان و خالق بازی Shadow of the Colossus، فومیتو یوئدا بر روی سن پنل صحبت میکرد در رابطه با ترتیب رویارویی پلیرها با باسهای بازی Sekiro: Shadows Die Twice اذعان داشت که آن را پیش از عرضه عمومی تغییر دادند. البته او آشکار نکرد که جای کدام باسها با یکدیگر عوض شده است اما به این نکته اشاره کرد که این پروسه اتفاق جدیدی نیست و پیش از این نیز انجام داده بوده است. او گفت:
زمانی که داستان را خلق میکنیم و جریان طبیعی طراحی مراحل و بخشهای مختلف بازی شکل میگیرد، به دلیل بالانس کردن بازی متوجه میشوید که یک باس در موقعیت بخصوصی بهتر از جایگاه قبلی خود جواب میدهد. پس آن باس را جابجا میکنید و متوجه میشوید داستان پیش زمینه باس به موقعیت داستانی که اکنون در آن قرار دارد خوانایی ندارد. پس دوباره مجبور هستید که تغییرات بیشتری در رابطه با آن اعمال کنید.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکسوان به همراه پیسی در تاریخ ۲۲ مارس عرضه شد. اگر در مرحله یا باس خاصی گیر کردهاید توصیه میکنیم از راهنمای مراحل موجود در سایت استفاده کنید.