مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. Agent_of_Chaos

    مشکل اینجاست که حسودی میکنن، چونکه در زمان قدیم این چیزا نبوده، حالا هی میخوان تو سرمون بزنن هی میزنن تا خورد و خمیر شیم، ولی اینو نمیدونن که Game Over برای یک گیمر (با هر اصالت و قوم و زبان و نژاد و دین و مذهبی) معنی نداره و دوباره خودشون رو جمع جور میکنن و به کارشون ادامه میدن، و هرچقدر هم که سرکوبمون کنن، ما باز هم امید دارم و به Game Over اعتقادی نداریم.

    پاسخ
    1. سجاد محمدی‌پور

      با نظرتون موافقم.
      یک سری سیاست‌های غلط و تکراری داره به جامعه و رسانه‌های ایرانی تزریق میشه که در اولین مرحله به دیدگاهِ عمومِ مردم تأثیر گذاشته. و خب همین میشه که در جامعه کنونی کمتر شاهد خودنمایی صنعت بازی‌های ویدئویی هستیم؛ تازه «اگر» فرصت خودنمایی کردن بوجود بیاد…

      پاسخ
  2. سید ایمان احمدیان

    دیشب حدود ساعت سه و نیم داشتم مقالتو می‌خوندم و خواستم نظر بدم ک خب طبق روال همیشه نت ته کشید! بگذریم. سجاد جان خسته نباشی فوق العاده زیبا بود و خیلی خوشحالم بابت این قضیه که رو تن لخت حقیقت خیاط نمیشی و همه چیو میگی و این درسته.. به قدری سر همین بازی کردن خورد شدیم و میشیم ک واقعا حد و حساب نداره اما مهم نیس، ما که همیشه له شده خدایی بودیمو هستیم به قولی اگه کل درو پنجره‌های ی خونه رو ببندی بازم ی درزی پیدا میشه ازش هوا بیاد تو .. دمت گرم بابت قلم همیشه دلنشینت

    پاسخ
    1. سجاد محمدی‌پور

      نظر لطف شماست ایمان جان.
      همین که برای مطالب بنده ارزش قائل میشی و وقتت رو برای خوندن این مقاله صرف می‌کنی خودش خیلی برای من (یا ما) ارزشمنده و همین جملاتِ دلنشین و پرمفهومی که زیر پست‌هامون نوشته میشه، خستگی رو از تنمون بیرون می‌کنه. خیلی خیلی ممنون بابت لطف همیشگی‌ت.
      راستش اونقدر بحث در رابطه با این دسته از مسائل طولانیه و حرف برای گفتن داره که بعید می‌دونم بشه تو قالبی به اسم «مقاله» جمعش کرد، ولی همین که یک سری حرفا عمومی بشه خودش یک حرکت رو به جلو محسوب می‌شه. مخصوصا اگر به گوش اعضای جامعه هم برسه. به هرحال ما همیشه زورمون رو میزنیم، گرچه بیشتر اوقات این حرف‌ها به نتیجه نمیرسه. بازهم ممنون بابت دلگرمی‌ت ایمان جان.

      پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق برای گیم شات محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب گیم شات بدون اجازه‌ی قبلی ممنوع است