استودیوی نایت دایو (Nightdive اعلام کرده است که بازی System Shock (که در اصل یک بازسازی از نسخه اولیه که در دهه ۹۰ منتشر شده بود، است) تاخیر خورده و قرار نیست بهزودی شاهد انتشار آن بر روی پلتفرمها باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
استودیوی نایت دایو برای در جریان قرار دادن کسانی که در کمپین کیک استارتر بر روی بازی آنها سرمایه گذاری کردهاند، یک نوع فروم پرسش و پاسخ را راه اندازی کردهاند. در آن فروم از این استودیو سوال پرسیده شد که در چه تاریخی باید منتظر انتشار بازی System Shock باشیم؟ استودیوی سازنده نیز در پاسخ گفته است که تصمیم گرفتهاند این بازی را در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانههای شخصی، مک و لینوکس منتشر کنند. هدف اصلی نیز این است تا این بازی در تمامی پلتفرمها به صورت همزمان منتشر شود.
بر اساس صحبتهای استودیوی نایت دایو، به نظر میرسد که اختمل دارد بازی System Shock بر روی برخی از پلتفرمها دیرتر از موعد مقرر منتشر شود و همچنین نباید بهزودی انتظار اعلام یک تاریخ انتشار دقیق از بازی را داشته باشیم. لازم به ذکر است که قرار بود این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شود که اکنون به نیمه اول سال ۲۰۱۸ موکول شده است. باتوجه به موفقیت آمیز بودن کمپین کیک استارتر این بازی، انتظارات از آن بالا رفتهاند و شاید همین مورد دلیلی بر تاخیرات اخیر بازی باشد.
استودیوی نایت دایو اعلام کرده است که در حال ساخت یک نسخه عمودی از این بازی هستند تا بهتر متوجه شوند که بازی اصلی چه حس و حالی را میتواند منتقل کند، گیم پلی آن چقدر زمان میبرد و بازی چه طور به نظر میرسد.
این استودیو گفته است که این نسخه از بازی به ما کمک میکند تا ایدههایمان را بهتر در بازی پیاده کنیم و متوجه شویم که از چه چیزهایی باید/ نباید در گیم پلی بازی استفاده کنیم. به لطف این نسخه از بازی، ما در آخر میتوانیم با توجه به وقت و بودجهای که داریم، بهترین نتیجه را دریافت کرده و نقشهها و ایدههایمان را به شکل هدفمندتری بر روی بازی اصلی اجرا کنیم.
این استودیو اعلام کرده است که در ماههای پیش رو اطلاعات جذاب بیشتری از این بازی را منتشر خواهد کرد. ناگفته نماند که اوایل امسال یک نسخه ماقبل آلفا نیز از بازی System Shock منتشر شده بود تا مخاطبین بتوانند ذهنیت و درک بیشتری ار بازی نهایی داشته باشند.