استودیو Microids امروز با انتشار بیانیهای از تاخیر بازی Syberia 3 تا سهماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داد. استودیو Microids تاخیر این عنوان ماجرایی را جهت پرداخت بیشتر به بازی عنوان کرده و در کنار این علت افزوده شدن سکانسهای سینمایی بیشتر، افزایش سکانسهای بخش اختیاری داستان و همچنین زبانهای بیشتر برای صداگذاری بازی را دیگر دلایل تاخیر بازی Syberia 3 ذکر کرده است.. گیمشات را جهت دریافت جزئیات بیشتر در ادامه مطلب همراهی کنید.
آقای الیوت گراسیانو (Elliot Grassiano)، مدیرعامل استودیو Microids در این رابطه میگوید:
بازی Syberia 3 سومین حماسه از یک مجموعه بازی افسانهای و ماجرایی است که از جهانی غنی و هویت قدرتمند بهره میبرد. پس از هیجان غیرقابل توصیفی که برای این بازی داشتیم، و تصمیم گرفتیم عمق بیشتری به ماجراجویی جدید کیت واکر (Kate Walker) بدهیم. ما در جریان هستیم که طرفداران حاضر در سرتاسر جهان جهت تجربه مجدد در نقش کیت واکر مصمم هستند، اما به زمان بیشتری جهت ارایه ماجراجویی که بتواند انتظارات را در این جهان جذاب که توسط بنوا سوکال (Benoit Sokal) خلق شده است، نیاز داریم.
Benoit Sokal، موسس و طراح ارشد مجموعه Syberia افزود:
کاملا واضح است که از تاریخ بازی Syberia 3 ناامید شدم چرا که ما دوست داشتیم بازی را هر وقت خط داستان کامل شد منتشر کنیم، اما همچنین در جریان علت تصمیم Microïds جهت تاخیر در انتشار بازی هم هستم چرا که این تاخیر برای ارایه بهترین تجربه ممکن اجباری است. ما تصمیم گرفتیم حتی بیشتر از گذشته به این داستان سکانس سینمایی اضافه کنیم، سکانسهای اختیاری بخش داستانی را افزایش داده و همچنین زبانهای بیشتری برای صداگذاری بازی اضافه کنم. مواردی که کار قابل توجهای برای تیم به وجود میآورند.
داستان بازی Syberia 3 از جایی آغاز میشود که کیت شخصیت اصلی مجموعه در گوشهای از قبیله Youkol که متشکل از مردمان چادرنشین شمال بوده و از شترمرغهای خود در حین مهاجرت مراقبت میکنند، برای مرگ رها شده است.
Syberia 3 برای عرضه در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی برنامه ریزی شده است.