از زمانی که بازی Super Mario Run منتشر شد، در اخبار زیادی شاهد اظهار نظرهای مختلفی در مورد تعداد دفعات دانلود این بازی بودیم، اکنون شرکت نینتندو به صورت رسمی آمار دفعات دانلود بازی Super Mario Run را منتشر کرده است.
شرکت نینتندو اعلام کرده است که این بازی، که به صورت رایگان (با پرداخت درون برنامهای) منتشر شده، در ۴ روز از انتشار خود بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شده است. لازم به ذکر بوده که هنوز اطلاعات دقیقی از میزان سود به دست آمده توسط این بازی (که مطمئنا به دغدغه سرمایه گذاران تبدیل شده) منتشر نشده است.
همانطور که قبلا اشاره کردیم، برای بازی کردن Super Mario Run مجبور نیستید پولی پرداخت کنید، البته ناگفته نماند که بازیکنان فقط میتوانند ۳ مرحله اول را به صورت رایگان بازی کنند و برای آزاد کردن کامل بازی باید مبلغ ۱۰ دلار را بابت آن پرداخت کنند.
مطمئنا دستیابی به ۴۰ میلیون دانلود در ۴ روز رکورد بسیار خوبی به شمار میرود و کمپین تبلیغاتی این عنوان تاثیر به سزایی در این موفقیت داشته است. شرکت اپل برای اولین بار تاریخ انتشار این بازی را در اپ استور تبلیغ کرده است. علاوه براین، نینتندو با «جیمی فالون» (Jimmy Fallon)، مجری محبوب، در رابطه با تبلیغ این بازی قرارداد امضا کرده است.
جالب است بدانید که بازی Super Mario Run در صدر جدول برنامههای آیتونز در دسته بازیهای رایگان و بازیهایی با رشد محبوبیت زیاد، قرار گرفته است.
اوایل این هفته یکی از نمایندگان شرکت نینتندو اعلام کرده بود که این شرکت قصد ندارد محتوای جداگانهای را برای این بازی منتشر کند. نکته غافل گیر کننده اینجاست که پس از انتشار این بازی سهام شرکت نینتندو کاهش داشته و این روند نزولی را تا به امروز ادامه داده است.
بازی Super Mario Run در حال حاضر فقط برای دستگاههای مبتنی بر آی او اس منتشر شده و قرار است در سال پیش رو برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شود.