مدیر عامل استودیوی «ریسپان» (Respawn) و کارگردان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اذعان داشتهاند که توسعهی آن به زمان بیشتری نیاز داشته است.
Star Wars Jedi: Fallen Order اواخر سال گذشتهی میلادی روانهی بازار شد و بالاخره تجربهای را ارائه داد که سالها از سری جنگ ستارگان انتظار داشتیم. Fallen Order موفق ظاهر شد و نظر بازیکنان و منتقدان را جلب کرد اما همچنین از مشکلات فنی آزاردهندهای رنج میبُرد که از ارزش محصول نهایی کم میکرد و استودیوی ریسپان نیز نسبت به این موضوع آگاهی دارد.
«وینس زامپلا» (Vince Zampella)، مدیر عامل استودیوی ریسپان و «استیگ اسموسن» (Stig Asmussen)، کاگردان نوآوری Star Wars Jedi: Fallen Order طی مصاحبه با USGamer گفتهاند که این عنوان به زمان بیشتری نیاز داشته است. آنها همچنین اظهار داشتهاند که اگر وقت بیشتری داشتند، بازی بهتری را میساختند اما در نهایت فشارها برای تکمیل پروژه و عرضهی آن تا فصل تعطیلات مانع از این شد. زامپلا اینطور گفته است:
بله این بحث را داشتیم و تصمیم گرفتیم که برای تعطیلات آن را به انتشار برسانیم. این عنوانی است که با آن بازهی زمانی مطابقت دارد.
اسموسن نیز چنین بیان داشته است:
من فکر میکنم در موقعیتی هستیم که در آن تلاش میکنیم یک بازی را برای سیستمهای مختلف بسازیم و واضح است که میخواستیم به یک تاریخ انتشار مشخص برسیم. همهی ما به آن نگاه میکنیم و بهطور جدی فکر میکنیم که اگر زمان بیشتری داشتیم بهتر میشد. اما در عین حال میتوانستیم آن را کامل بازی کنیم. خوب بود و حس کردیم که طرفداران آن را دوست خواهند داشت.
Fallen Order علیرغم ایرادات فنیاش در نهایت به موفقیتی عظیم برای استودیوی ریسپان و الکترونیک آرتس تبدیل شد و ریسپان همچنین مشغول استخدام نیرو برای یک پروژهی جنگ ستارگان جدید است که احتمال اینکه دنبالهی Fallen Order باشد بالا است.
Star Wars Jedi: Fallen Order هماکنون در دسترس پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد.