پس از دو عنوان کاملاً متفاوت Star Wars Battlefront و Jedi Fallen Order، نسخهی جدید بازی Star Wars از EA Motive هم تجربهی منحصر به فردی را ارائه خواهد داد.
بعد از مشکلات و شکستهای الکترونیک آرتس در ارائهی یک بازی درخور از فرانچایز بزرگ Star Wars، بالاخره امسال Star Wars Jedi: Fallen Order توانست نظر بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند و طلسم الکترونیک آرتس را بشکند. این شرکت پروژههای متعددی را از این فرانچایز در دست توسعه دارد و باید منتظر ماند و دید که به اندازهی ساختهی استودیوی «ریسپان» (Respawn) موفق خواهند شد یا خیر.
یکی از این پروژهها توسط استودیوی EA Motive – که بر روی بخش کمپین Star Wars Battlefront 2 کار کرده بود – در دست ساخت است که البته در گذشته مشکلات مخصوص خود را در زمینهی توسعه داشته است. پس از لغو عنوان جهانآزاد Star Wars، الکترونیکآرتس آن را جایگزین یک پروژهی جدید و کوچکتر کرده است.
مدیر کل و معاون استودیوی EA Motive یعنی «پاتریک کلاس» (Patrick Klaus) در گفتوگو با GamesIndustry راجع به این بازی Star Wars بهطور خلاصه صحبت کرده است. کلاس آن را «تجربهای بسیار منحصر به فرد از Star Wars» خوانده و همچنین افزوده که EA Motive بر روی «یک آیپی جدید که یک پروژهی جدید از یک تیم جدید است» کار میکند اما جزئیات بیشتری را در این باره به اشتراک نگذاشته است.
درحالی که مشخص نیست که چه زمانی اخبار بازی Star Wars استودیوی EA Motive را میشنویم، الکترونیک آرتس مدتی قبل اعلام کرد که پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۰ نسخهای دیگر از Star Wars را به انتشار خواهد رساند و احتمالاً اشاره به همین عنوان استودیوی Motive داشته است.