بازی Sea of Solitude به عنوان دومین عنوان تحت برنامه EA Originals معرفی شد. این بازی به بازیکنان نشان خواهد داد که انسانها در شرایط درماندگی و تنهایی بسیار خطرناک میشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
زمانی که شرکت EA برای اولین بار برنامه EA Originals را معرفی کرد، در توضیحات خود گفت که این برنامه قصد دارد تجربههای جدید، منحصر به فرد، ناب، خلاقانه و به یاد ماندنی را به جهان معرفی کند. این برنامه با همکاری بین شرکت EA و Coldwood Interactive و با انتشار بازی Unravel و ساخت بازی Fe (به عنوان اولین بازی از این برنامه) به صورت رسمی متولد شد. به نظر میرسد که در آینده شاهد بازیهای زیبا، جذاب و احساسی بیشتری که تحت عنوان این برنامه منتشر میشوند، باشیم، چرا که اکنون دومین بازی برنامه EA Originals با نام Sea of Solitude به صورت رسمی معرفی شده است.
بازی Sea of Solitude به ماجراجویی و خودشکوفایی کای (Kay)، شخصیت اصلی داستان، میپردازد. کای میخواهد متوجه شود که چرا به یک هیولا تبدیل شده است و سعی دارد تا ماهیهای دیگر را از دچار شدن به چنین سرنوشتی دور نگه دارد.
آقای پاتریک سودرلند (Patrick Söderlund)، نائب رییس استودیوهای شرکت EA، در سایت رسمی اسن شرکت اعلام کرد که همانند بازی Fe، اولین عنوان برنامه EA Originals، بازی Sea of Solitude نیز دقیقا همان چکیده و هدفی که دوست داریم بازیهای این برنامه به مخاطب القا کنند را دارد. ما از علاقه و استعداد شگفت انگیزی که بازیسازهای ما در ساخت بازیها از خود نشان میدهند خوشحال هستیم و قصد داریم به آنها این فرصت را بدهیم تا چنین داستانهای به یاد ماندنی و منحصر به فرد را برای مخاطبان در سراسر جهان خلق کنند. در برخی از شرایط داستان این دست از عناوین از دنیای بازیها خارج نمیشود، اما در اکثر مواقع، این داستان شخصی خود کسانی است که بازی را خلق کردهاند. در بازی Sea of Solitude شاهد هر ۲ نوع از داستان سرایی (مربوط به دنیای خود بازی و داستان شخصی سازنده) هستیم. در این بازی شاهد روایتی بسیار انسانی و شخصی در کنار هدفی قدرتمند هستیم. استودیوی Jo-Mei، سازنده بازی، اصرار داشته است تا چنین داستانی را به وجود بیاورد و ما هم با آنها موافقت کردهایم.
خانم کورنلیا جپرت (Cornelia Geppert)، نویسنده و کارگردان هنری بازی Sea of Solitude، معتقد است که این عنوان، هنریترین و شخصیترین پروژهای است که تا به حال در ساخت آن همکاری داشته است. او گفته است که در برخی از شرایط بروز دادن احساسات شخصی خود مانند ترس، عصبانیت و غیره در این بازی بسیار چالش برانگیز است، اما در عین حال نشان دادن چنین احساسات بنیادی از طریق یک پروژه و به صورت هنرمندانه به مردم بسیار لذت بخش است.
در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:
لازم به ذکر است که برنامه EA Originals بازیهای استودیوهای کوچک و مستقل را منتشر میکند و همه امکاناتی که یک ناشر به بازیساز خود میدهد را در اختیار آنها قرار میدهد، اما یک فرق اساسی در این بین وجود دارد و آن این است که طبق صحبتهای آقای پاتریک سودرلند، در این برنامه، همه سودی که از فروش بازیهای زیر نظر آن برنامه منتشر میشوند، به دست خود بازیساز و یا استودیوی مستقل میرسد تا در آینده نیز به ساخت بازیها و عناوین خلاقانه ادامه دهند.
لازم به ذکر است که هانند بازی Fe، اطلاعاتی درمورد تاریخ انتشار و پلتفرمهای بازی Sea of Solitude منتشر نشده است.