اخیرا گزارشاتی منتشر شده بود که به تاخیر خوردن احتمالی بازی No Man’s Sky اشاره داشتند، بالاخره امروز «سین موری» (Sean Murray)، موسس استودیو «هِلو گیمز» (Hello Games) در یکی از پستهای پلیاستیشن بلاگ این گزارشات را تایید کرد. با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
سلام. من سین موری از استودیو هِلو گیمز هستم. ما اینجا سخت در حال کار روی بازی No Man’s Sky هستیم. تقریبا بازی را آماده کردهایم که این خبر خوشحال کنندهای است. هر بار که به انجام بازی میپردازیم یا به بازی کسانی که بازی را تست میکنند نگاه میکنیم، هیجان زده میشوم. واقعا داریم بازی را تکمیل میکنیم.
اما هرچقدر به زمان تعیین شده نزدیک شویم، بیشتر متوجه میشویم که باید روی بعضی بخشهای بازی بیشتر کار کنیم تا به استانداردهای مد نظرمان برسند. من مجبور شدم تا بازی را برای چند هفته با تاخیر مواجه کنم تا آن را به یک محصول خاص تبدیل کنیم.
بعد از یک تاخیر کوتاه مدت بازی No Man’s Sky در روز ۹ آگوست (۱۹ مرداد) در آمریکای شمالی، ۱۰ آگوست (۲۰ مرداد) در اروپا و ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) در بریتانیا منتشر خواهد شد.
درک میکنم که خبرهای این چنینی ناامید کننده بهنظر میرسند. ساخت این بازی سختترین کاری بوده که تا کنون در زندگی خود انجام دادهام، اما به زمان انتشار خیلی نزدیک شدهایم و خودمان را آماده کردهایم تا برای هرچه بهتر شدن بازیمان تصمیمات سختی را اتخاذ کنیم.
جهان بازی بیاندازه بزرگ است، به گونهای که حتی تصورش را هم نخواهید کرد. این بازی چیزی است که تاکنون کسی مشابه آن را نساخته؛ ولی تیم بسیار کوچک ما جدای از همه انتظاراتی که از آن میرود، در حال ساخت این بازی است.
با همه مشکلاتی که وجود دارد، روند ساخت بازی به خوبی پیش میرود. تیمی که با آن کار میکنم از سخت کوش ترین و با استعدادترین افرادی تشکیل شده که تا الان دیدهام و به کاری که در حال انجامش هستیم افتخار میکنم. حتی به خاطر خودمان هم که شده نباید این فرصتی که بدست آوردهایم را از دست بدهیم و بازی را به یک پشیمانی تبدیل کنیم.
از تمام افراد وفاداری که از اولین معرفی بازی No Man’s Sky تا الان با ما بودهاند عذرخواهی کنم و حقیرانه از آنها میخواهم جدای از تاخیر صورت گرفته، هنوز هم به گشت و گذار در دنیای بازی ما امید داشته باشند.
با تشکر
سین
امیدواریم که این آخرین تاخیر بازی No Man’s Sky که سالها منتظرش بودهایم باشد. حداقل میدانیم که به لطف این تاخیرها با یک بازی جهان آزادی طرف خواهیم بود که روی همه قسمتهای آن کار شده است، و این یک نکته مثبت طلقی میشود.
1 دیدگاه
Agent_of_Chaos
خب این یعنی بازی کم نقصتر.