امروز Ninja Theory ویدئویی جدید در مورد بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که در دست ساخت برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی قرار دارد منتشر نمود.
در این ویدئوی جدید منتشر شده از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به بررسی شرایط کلی و فناوری صدایی پرداخته شده است که در ساخت این بازی مورد استفاده قرار گرفته تا به این بازی حیات دهند و بتوانند Senua را به نفس کشیدن درآورند؛ همچنین در این ویدئو شاهد توضیحاتی از سازنده بازی در مورد المانهای مختلفی از بازی خواهید بود که در اینجا بیشتر مقصود ما المانهای مرتبط با صدا است.
در این ویدئو همچنین توضیح داده میشود که از پدیده ادراکی اثر مک گورگ (McGurk Effect) بهره گرفته شده که از این طریق شما قادر خواهید بود تا توسط ذهن Senua به دنیای اطراف خود گوش فرا دهید؛ این موضوع بدین معنی است که وضعیت ذهن این شخصیت قابلیت تغییر را خواهد داشت که بستگی به داستان دارد که او در آن قرار گرفته است و در نتیجه با تغییرات صدا و جلوههای ویژه گرافیکی مواجه خواهیم بود.
استودیوی Ninja Theory همچنین در مورد یکی از اهداف خود در بازی و محقق شدن آن صحبت کرده است که مربوط به صفر بودن یا حداقلی بودن hud بازی است؛ بر این اساس زمانی که تیم سازنده قصد داشته است تا از چیزی معمولی مانند یک نشانهگر هدف استفاده کند، آنها بایستی راه دیگری را برای برقراری ارتباط با بازیکن پیدا میکردند؛ براساس این ویدئو، یکی از این راهها از طریق صدای فضایی سه بعدی بوده است، بطور مثال در صحنهای که صفحه نمایش کاملاً سیاه میشود، صدای فصای سه بعدی مشغول به کار خواهد بود و شما همچنان قادر خواهید بود تا این بخش از بازی را تنها از طریق صدا سپری کنید.
این ویدئو هفت دقیقه زمان دارد در نتیجه انتظار موارد مختلفی از آن میرود که شامل صحنههایی از نبرد بازی نیز میشود.
در ادامه شاهد ویدئوی منتشر شده خواهید بود:
بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد؛ در اخبار مرتبط با این بازی، استودیوی Ninja Theory در تاریخ ۳ مارس اعلام کرد که در حالت آلفا قابلیت اجرای بازی از ابتدا تا انتها امکانپذیر است.