استودیوی سازندهی inFamous یعنی «ساکر پانچ» (Sucker Punch) بازی Ghost of Tsushima را بزرگترین ساختهی خود با اختلاف زیاد میداند.
از بین عناوین انحصاری پلیاستیشن ۴ که معرفی شدهاند، بازی Ghost of Tsushima از مورد انتظارترینهای آنها است که نوید تجربهای هیجانانگیز از ژاپن گذشته را میدهد. سونی طی مراسم The Game Awards 2019 تریلر جدید جذابی را از این عنوان ارائه داد و جلوههای بصری زیبا و چشمنواز و گیمپلی آن را به نمایش گذاشت.
«اندرو گولدفارب» (Andrew Goldfarb)، مدیر ارتباطات استودیوی ساکر پانچ، بهتازگی در پلیاستیشن بلاگ دربارهی Ghost of Tsushima نوشته و جزئیات جدیدی را از آن به اشتراک گذاشته است. به گفتهی گولدفارب، Ghost of Tsushima «با اختلاف زیادی» بزرگترین عنوانی است که این استودیو تاکنون ساخته است. و برای استودیویی که سه نسخهی inFamous را توسعه داده، این اصلاً دستاورد کوچکی نیست.
Ghost of Tsushima عظیم است – بزرگترین عنوانی که ساکر پانچ تاکنون ساخته است با اختلاف زیاد. تریلر ما شامل نگاهی اجمالی به محیط جهانآزاد پویا و متنوع بازی میشود اما ما اصلاً سطحی کار نکردهایم.
گولدفارب همچنین در خصوص گیمپلی گفته است که اگرچه بازیکنان بهعنوان یک سامورایی بازی را شروع میکنند، شخصیتشان در طول بازی ارتقاء پیدا میکند و فنون جدید و متنوع دیگری را هم یاد میگیرد.
درحالی که Jin بازی را بهعنوان یک سامورایی شروع میکند، مهارتهایی را یاد خواهد گرفت و تاکتیکهایی را اتخاذ خواهد کرد که قطعاً مشابه حرکات ساموراییها نیست و میتوانید در نمایشی که امروز ارائه دادیم بخش کوچکی از آن را ببینید. در ماههای پیش رو جزئیات بیشتری را دربارهی Jin، تهدیداتی که با آن مواجه است، همراهانی که او را در طول سفرش یاری میکنند و چیزهایی که برای تبدیل شدن به این جنگجوی جدید باید از آنها بگذرد، به اشتراک میگذاریم.
Ghost of Tsushima در تابستان ۲۰۲۰ بهصورت انحصاری بر روی پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
1 دیدگاه
مهرداد
نمایش خوبی تو TGA 2019 داشت ولی واقعا تریلر Hellblade 2 با اختلاف بهترین نمایش مراسم بود.