بهتازگی به جزئیات قابل توجهی از بازی Elden Ring و دنیا و المانهای آن دست یافتهایم اگرچه غیررسمی و غیر قابل اطمینان هستند. در ادامه خبر همراه گیمشات باشید.
استودیوی «فرام سافتور» (FromSoftware) طی یک دههی گذشته خود را بهعنوان یکی از برجستهترین و محبوبترین سازندگان عناوین نقشآفرینی ثابت کرده است. سری Dark Souls و سایر آثار آن تاثیر عمدهای بر روی بازیها بهطور کلی گذاشتند و ساختهی جدید آن یعنی بازی Elden Ring هم به شدت مورد انتظار طرفداران است و جزئیات کمی هم تاکنون از آن به انتشار رسیده است، جز اطلاعاتی کلی و مبهم نظیر شباهت به سری Souls و…
اینسایدر قابل اطمینان و شناختهشده Onmipotent در فروم ResetERA بهتازگی جزئیات تازهای را از جوانب مختلف بازی Elden Ring ارائه داده است. همانطور که اشاره شد، این عنوان شباهتهایی به آثار قبلی فرام سافتور خواهد داشت اما یکی از تغییرات بزرگ آن، طبیعت پویا و فعال سیستمهای بازی است. بهجای دنیایی ساکن مثل سری Dark Souls که در آن اتفاقات رخ دادنشان حتمی بود ولی بازیکن اصطلاحاً ماشهاش را میکشید و گاهی در آنها نقشهایی داشت، دنیای Elden Ring همواره خود به خود در حال تغییر خواهد بود؛ از تغییرات آب و هوا گرفته تا جایگاه دشمنان.
علیرغم اعتبار Onmipotent همچنان نمیتوان به چنین اطلاعاتی اطمینان داشت و باید منتظر ماند و دید که استودیوی فرام سافتور چه زمانی اقدام به ارائهی اطلاعات بیشتر و حتی نمایش جدید خواهد کرد.
Elden Ring قرار است بر روی پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه شود ولی تا به اینجای کار تاریخ انتشار مشخصی برای آن تعیین نشده است.