ظاهراً بازی Dying Light 2 قرار است با محتوایی به اندازهی چندین بازی بازیکنان را برای مدتی طولانی سرگرم کند و پای سیستمها و کنسولهایشان نگه دارد.
بازی Dying Light 2 در بسیاری از زمینهها رویکرد بسیار متفاوتی را از نسخهی قبلی خود در پیش گرفته است. درحالی که این عنوان همچنان از یک محیط جهانآزاد گسترده (که از نسخهی قبلی بزرگتر است) بهره میبرد، همچنین تاکید و تمرکز شدیدی بر روی تصمیمات بازیکن در داستان و تاثیر آنها بر روند داستان و حتی خود دنیای بازی خواهد داشت.
حال تهیهکنندهی استودیوی «تکلند» (Techland) یعنی «کورنل جاسکولا» (Kornel Jaskula) نیز در گفتوگو با GamesRadar اظهار داشته است که بازی Dying Light 2 بهگونهای است که انگار به اندازهی چندین بازی محتوا دارد. تکلند از این موضوع آگاهی دارد که بهخاطر گستردگی محتوا در این بازی، بازیکنان بخشی از آن را از دست خواهند داد و اگر بخواهند کل محتوا را ببینند و تجربه کنند، باید چندین بار این عنوان را بازی کنند.
به نظر میرسد که ما داریم به اندازهی چندین بازی محتوا تولید میکنیم. ما این بازی را با این اساس طراحی میکنیم که برخی از بازیکنان بخشی از آن را از دست خواهند داد و با این موضوع مشکلی نداریم.
به لطف تنوع داستانها، ماموریتها و محتویات، ما باور داریم که بازیکنان خواهند خواست که دوباره و دوباره بازی را تجربه کنند یا با سایر بازیکنان بهطور Co-op به تجربهی آن بنشینند تا دنیای آنها را ببینند. این چیزی است که بهعنوان یک اساس از همان ابتدای [توسعه] تثبیت کردهایم، یکی از اهداف طراحی ما است و همچنان آن را در ذهن داریم.
بازی Dying Light 2 بدون تاریخ عرضهی مشخصی، برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دست توسعه قرار دارد. این بازی در E3 2019 در ماه آینده حضور خواهد داشت و احتمالاً اخبار مهم و کلیدی بیشتری، از جمله تاریخ عرضهی آن را طی این رویداد خواهیم شنید.