در نمایشگاه E3 امسال، سازندگان بازی Destiny 2 یعنی اعضای استودیوی «بانجی» (Bungie) اطلاعات زیادی را در اختیار مجلات و وبسایتهای مختلف قرار دادند که از جمله مهمترین این اطلاعات، تاریخ عرضه، تاریخ شروع نسخه آزمایشی (بتا) و مباحث فنی در مورد گرافیک بازی بود.
اگر اخبار نمایشگاه E3 را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که مایکروسافت از کنسول میان نسلی جدید خود یعنی اکس باکس وان اکس (Xbox One X) که پیشتر با نام اکس باکس اسکورپیو شناخته میشد، به طور کامل رونمایی کرد. این کنسول نیز مانند پلی استیشن ۴ پرو از وضوح ۴K پشتیبانی میکندو از قدرت بالایی نیز برخوردار است. پشتیبانی از وضوح بالای این کنسولها، سازندگان مختلف را مجاب کرده که عناوین در دست ساختشان را با پشتیبانی از رزولوشن ۴K برای این دو کنسول عرضه کنند. استودیو بانجی نیز مانند سایر سازندگان اعلام کرد که جدیدترین عنوان در حال ساخت خود، یعنی بازی Destiny 2 را با پشتبانی از وضوح ۴K عرضه خواهد کرد. اما تاکید کرد که نسخههای کنسولی، بازی را در حالت ۳۰ فریم اجرا خواهند کرد. این خبر که باعث تعجب طرفداران مایکروسافت شد، دیروز توسط کارگردان بازی، آقای «لوک اسمیت» (Luke Smith) اعلام شد. از آنجایی که کنسول اکس باکس وان اکس نسبت به پلی استیشن ۴ پرو قدرت پردازشی بیشتری را دارد، انتظار میرفت که بازی Destiny 2 در این کنسول در حالت ۶۰ فریم اجرا شود. اما این طور که به نظر میرسد، این دو کنسول بازی را در شرایط یکسانی اجرا خواهند کرد. البته این محدودیت فریم دهی تنها مختص به نسخههای کنسولی بازی میشود و آقای اسمیت عنوان کرد که نسخه پی سی بازی از فریم ریت نامحدودی پشتیبانی خواهد کرد.
علاوه بر موارد گفته شده، سازندگان تاریخ دسترسی به نسخه آزمایشی بازی را ۱۸ و ۱۹ ماه جولای اعلام کردند که تا ۲۳ همان ماه در دسترس بازیکنان خواهد بود. همچنین تاریخ عرضه بازی ۶ سپتامبر برای نسخههای کنسولی و ۲۴ اکتبر برای پی سی خواهد بود.