در اینکه استودیو سیدی پراجکت ساخت ماموریتهای بازی Cyberpunk 2077 چه داستانی و چه فرعی را بسیار جدی میگیرد، شکی وجود ندارد.
آنها اولین بار در زمان ویچر ۳ از ساخت ماموریتهای بیمعنی که بازیکن را به دنبال چیزی میفرستاد تا آن را پیدا کرده و برگرداند، اجتناب کردند. اثری که پُر از ماموریتهای اختیاری و داستانهای فرعی خاطرهانگیز بود. اکنون آنها امیدوار هستند تا بار دیگر چنین روندی را برای بازی Cyberpunk 2077 نیز طی کنند و حتی آن را بهبود ببخشند.
مطمئناً زمانی که صحبت از عنوان نقشآفرینی میشود، کمتر کسی نگران کیفیت ماموریتهای جانبی میشود. اما اگر شما جزو این دسته محدود بودهاید، سیدی پراجکت اطمینانخاطر داده است که بازیکنان را با ماموریتهای رفت و برگشتی اذیت نخواهد کرد.
در گفتگویی که فیلیپ وبر طراح ارشد ماموریتها در انجمن رسمی سایت استودیو انجام داده، در رابطه با فلسفه اصلی طراحی ماموریتهای جانبی گفته است.
زمانی که کار بر روی ویچر ۳ را آغاز کردم، تخته بزرگی برای تمام ایدههای داستانی ماموریتها داشتیم. یکی از آنها پیدا کردن نامهها در سرتاسر جهان بود که اگر همه را پیدا میکردید جایزهای میگرفتید! ایدهای که رد شد و نظر طراح ارشد ماموریتها آن زمان، ماتیوژ توماسزیکیوژ نیز زیر آن نوشته شده بود: ما. هیچوقت. ماموریت. رفت و برگشت. انجام. نمیدهیم.
باید چنین قانونهای سادهای را اینجا به خاطر داشته باشید که البته هرچه باتجربهتر شوید، آنها را بهتر درک خواهید کرد. ماموریتهای ما معمولاً حول گیمپلی خاصی نمیگذرند بلکه داستان جالبی خواهند داشت. شاید بعضی وقتها هم باید چیزی را پیدا کنید ولی داستان خوبی ضمیمه آن شده است و شاید سر راه باید پنج کار دیگر را هم انجام دهید. پس پیدا کردن و برگشتن به موقعیت ابتدایی برای شما حس بدی نخواهد داشت.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۵ اپریل ۲۰۲۰ برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و استادیا منتشر خواهد شد.