بازی Cyberpunk 2077 که پس از چندین سال سکوت، در مراسم E3 سال گذشته با تریلری جدید سر و صدای زیادی به پا کرد، امسال نیز امیدوار است آن موفقیت را تکرار کند.
در پایان کنفرانس مایکروسافت مراسم E3 سال گذشته با پخش تریلر غافلگیرکنندهای، از بازی Cyberpunk 2077 به صورت رسمی رونمایی شد. در حین برپایی همایش نیز تریلر کامل گیمپلی به مدت ۴۵ دقیقه برای سایتها و مجلات خبری پخش شد که چندی بعد استودیو سیدی پراجکت آن را در کانال یوتیوب خود قرار داد. اکنون پس از گذشت نزدیک به یک سال و نزدیک شدن دوباره به این مراسم محبوب، ماتیوژ توماژکیویچ کارگردان بخش کوئست و ماموریت بازی از تفاوتهای بازی در حال حاضر با آنچه از سال قبل دیدهایم، گفت.
او در مصاحبه با سایت Area Jugones، از تغییر ساختار بازی Cyberpunk 2077 سخن به میان آورد. به گفته او، تیم ساخت زمانی که گیمپلی بازی به نمایش در آمد، نتوانست آنطور که باید و شاید تمام امکانات و چیزهای مختلف را داخل مدل جهان باز بازی قرار دهد. توماژکیویچ در ادامه اشاره کرد که خیلی از موارد بازی همچون بخش مبارزه و تنوع و تعداد اسلحههای بازی، همچنان در دست ساخت و توسعه هستند. با این تفاسیر باید گفت که احتمال عرضه بازی در سال میلادی جاری بر خلاف شایعات منتشر شده، به شدت کاهش یافته است. البته پروسه ساخت بازی معمولاً با تغییرات فراوانی حتی در مراحل پایانی و پیش از عرضه، همراه است. پس نباید از دیدن تفاوت بازی هنگام عرضه با آنچه پیش از این در تریلرها دیدهایم، غافلگیر شویم.
بازی Cyberpunk 2077 برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکسوان و رایانههای شخصی در دست ساخت است. امیدوار هستیم که در مراسم E3 شاهد خبرهای بسیار بیشتری در رابطه با بازی باشیم چرا که استودیو لهستانی نیز عنوان کرده بود یکی از مهمترین حضورهای سیدی پراجکت در E3 خواهد بود.