در جریان جلسهای که شرکت اکتیویژن برای تحلیلگران و سرمایه گذاران تشکیل داده بود، آقای «اریک هیرشبرگ» (Eric Hirshberg)، مدیر عامل شرکت اکتیویژن، صحبتهایی را در رابطه با استقبال بازیکنان از بازی Call of Duty: WWII و از بین رفتن جو منفی که پیرامون این مجموعه وجود داشت، صحبت کرده است.
آقای هیرشبرگ در این باره گفته است که تریلر رونمایی از بازی Call of Duty: WWII به یکی از محبوبترین تریلرهای تاریخ این مجموعه در شبکه یوتوب تبدیل شده است و جدای از استقبال بینظیر بازیکنان و علاقه مندان، نکته دیگری که حائز اهمیت بوده، این است که جو منفی که با معرفی قسمت قبل (Call of Duty: Infinite Warfare) شکل گرفته بود، اکنون به ۰.۲ درصد رسیده و تقریبا از بین رفته است.
مدیر عامل شرکت اکتیویژن در ادامه صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد که بازی Call of Duty: WWII یک عنوان عالی بوده که در زمان مناسب منتشر خواهد شد. بازیکنان خواهان چنین بازی هستند و برای تجربه کردن آن لحظه شماری میکنند.
او گفت که استودیوی سازنده این عنوان تیراندازی اول شخص، یک تجربه نوآورانه و واقعی را برای بازیکنان خلق خواهد کرد که نه تنها برای بازیکنان، تازه خواهد بود، بلکه قشر گستردهای از آنها را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. این نوآوریهای خلاقانه را در مراسم E3 امسال (که بخش چند نفره قابل بازی این عنوان به نمایش کشیده میشود) شاهد خواهیم بود. شرکت اکتیویژن به بازی Call of Duty: WWII اطمینان کامل دارد و معتقد است که این بازی بتواند کل مجموعه را ارتقا ببخشد.
آقای ایرشبرگ به این نکته نیز اشاره کرد که شرکت اکتیویژن خودش را برای چند سال آینده آماده کرده است و اگر بازیکنان بدانند که این شرکت برای آنها چه نقشههایی داشته و در آینده چه عناوینی را منتشر خواهد کرد، قطعا هیجان زده خواهند شد.
اوایل امروز شرکت اکتیویژن اعلام کرد که پیشخریدهای ثبت شده برای بازی Call of Duty: WWII، نشان دهنده موفقیت بسیار بالای این عنوان هستند. ناگفته نماند که این عنوان در تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان) امسال برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پیسی منتشر خواهد شد.