بازی Assassin’s Creed Origins به زودی عرضه خواهد شد و تغییرات زیادی را در خود جای داده است تا طرفداران قدیمی این سری دوباره به سراغ آن بیایند.
این تغییرات شامل روایت داستانی تا مکانیزمهای گیمپلی و سیستم مبارزات بازی میشود و بنابر آخرین اطلاعات منتشر شده، درجه سختی بازی نیز متغیر و پویا خواهد بود.
وجود درجه سختی پویا در بازیها کاری معمول به شمار میرود ولی این برای اولین بار است که وارد مجموعه Assassin’s Creed میشود. در واقع بازیکنان دلایل مختلفی برای تجربه یک عنوان دارند و به همین دلیل شاید کشتن یک باس فایت برای یکی از بازیکنان کمی سخت باشد یا برای شخص دیگری بازی بسیار آسان باشد. به همین دلیل قرار دادن درجه سختی پویا حرکتی هوشمندانه است و کارگردان این عنوان، اشرف اسماعیل، در مصاحبهای در این باره گفت:
بازیکنان دلایل مختلفی برای تجربه بازی دارند که میتواند شامل داستان، اتفاقات تاریخی، گیمپلی و گشت و گذار در بازی باشد. ما با بررسیهای بیشتر متوجه شدیم که داریم یک بعدی فکر میکنیم و تنها به بخشی از مخاطبین توجه میکنیم و به همین خاطر تنظیمات درجه سختی را در بازی در اختیار بازیکنان قرار دادیم. اگر کسی بخواهد، میتواند بازی را چالش برانگیزتر کند و اگر کسی بخواهد برای کشتن یک باس فایت بازی را آسانتر کند، قادر خواهد بود با درجه سختی پویا این کار را انجام دهد.
به کسانی که دوست دارند با عنوانی بسیار سخت روبه رو شوند باید بگوییم که تا اوایل سال ۲۰۱۸ منتظر بمانند تا حالت Egypt Discovery عرضه شود تا دشمنان به بهترین شکل ممکن از آنها پذیرایی کنند.
بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) برای سه پلتفرم پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.