شب گذشته به طور کامل از بازی Call of Duty: WWII رونمایی شد و علاوهبر نخستین تریلر رسمی این اثر، اطلاعات بسیار زیادی در مورد نسخههای مختلف بازی، سیزنپس و بخش زامبی Call of Duty: WWII در دسترس علاقهمندان قرار گرفت. حال اعلام شده در جدیدترین عنوان در دست ساخت استودیو اسلجهمر قابلیت بازیابی سلامتی وجود نخواهد داشت.
«گلن اسکافیلد» (Glen Schofield) یکی از بنیانگذاران استودیو اسلجهمر در مصاحبه اخیرش با Polygon اعلام کرد:
بازیکنان میبایست در مورد تک تک گلولهها نگران باشند. شما یک ابرقهرمان نیستید. شما نمیتوانید هفت گلوله را در بدن خود جای دهید و بعد از چند لحظه دوباره شروع به مبارزه کنید (سلامتیتان بازگردد). این برای ما جالب است که به بازیکنان تازهکار آسیبپذیری در میدان نبرد را نشان دهیم. قطعا این برای ما چالش بسیار خوبی بود تا گونهای متفاوت از گیمپلی را خلق کنیم.
تا به این ساعت خبری در مورد اینکه چنین سیستمی در بخش چندنفره نیز پیادهسازی خواهد شد یا نه منتشر نشده است. سری Call of Duty سالهاست (از سال ۲۰۰۵ و با بازی Call of Duty 2) که از سیستم بازیابی سلامتی خودکار بهره میبرد اما امسال اسلجهمر تصمیم گرفته تا همزمان با پرداختن به جنگجهانی دوم برخی از ویژگیهای کلاسیک این مجموعه را نیز زنده کند. به نظر میرسد در میدان نبرد شما میتوانید در بخشهای مختلف ارتش یعنی پیاده نظام، بخش زرهپوش و حتی نیروی هوایی به مبارزه با دشمنان بپردازید.
داستان بازی Call Of Duty: WW2 در رابطه با سربازهای پیاده نظام آمریکایی خواهد بود که در جنگ جهانی دوم و در بخشهایی از قاره اروپا با دشمنان جنگیدهاند. هرچند شخصیت اصلی بازی سربازی جوان و کم تجربه به نام «رد دنیلز» (Red Daniels) خواهد بود، اما در برخی از ماموریتها، بازیکنان کنترل زنی جنگجو که در جبهه مقاومت فرانسه مشغول جنگ است را نیز بر عهده خواهند داشت. این عنوان در تاریخ ۱۲ آبان برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر میشود.