به همان سرعتی که بازسازی فیلم Hellboy وارد سینماها شد، به همان سرعت نیز به دلیل فروش بسیار بد در گیشه، از سینماها خارج شد.
پس از گذشت تنها پنج هفته از اکران فیلم در سینماهای امریکا، کمپانی Lionsgate تصمیم به خاتمه دادن به اکران ضعیف فیلم گرفت. بنا به گزارش سایت Box Office Mojo فیلم Hellboy در این مدت تنها ۲۱.۹ میلیون دلار فروش کرده است. با آنکه فروش اولین هفته اکران به ۱۲.۰۵ میلیون دلار رسیده بود، رفته رفته از تعداد تماشاگران کاسته شد و گیشه را با ضریب ۱.۸۱x به پایان رساند تا تن هر تهیهکنندهای را با آمار ضعیف خود بلرزاند. از آنجا که بودجه ساخت فیلم ۵۰ میلیون دلار اعلام شده بوده، استودیو ۲۸.۱ میلیون دلار بدون احتساب رقم تبلیغات ضرر مالی کرده است.
فیلم اوریجینال «پسر جهنمی» ساخته گیرمو دل تورو در سال ۲۰۰۴ به فروش ۹۹.۳۲ میلیون دلاری در سرتاسر جهان رسیده بود. ادامه آن با نام Hellboy II: The Golden Army نیز توانست ۱۶۰.۳۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. بودجه فیلم ابتدایی ۶۶ میلیون دلار بود در حالی که بودجه فیلم دوم به ۸۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرد که در نهایت توانست نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین گریم نیز بشود.
سقوط بازسازی فیلم Hellboy از آنجا شروع شد که نظرات اکثر منتقدین منتشر شد و همگی اثر جدید نیل مارشال را فیلمی ضعیف خوانده بودند. در سایت Rotten Tomatoes ابتدا تنها ۹ درصد رای آورده بود که پس از اضافه شدن نقدهای بیشتر، در نهایت به ۱۶ درصد رسید. نظر تماشاگران بر روی ۵۹ درصد ثابت باقی ماند. چند روز پس از نشر نمرههای فیلم، میلا جوویچ ستاره فیلم با انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود از تیم ساخت و بازیگران فیلم دفاع کرد و آن را با آثار پیشین خود که منتقدین روی خوش نشان نداده بودند، اما از نظر او فیلمهای ماندگاری شده بودند، مقایسه میکرد.