به نظر میرسد که همکاری بین اکتیویژن و استودیوی «فرام سافتور» (FromSoftware) برای بازی Sekiro: Shadows Die Twice بسیار موفقیتآمیز بوده است.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice از زمان عرضهاش علاوه بر تحسینشدن از سوی منتقدان، در زمینهی فروش نیز فوقالعاده عمل کرده و حتی در کمتر از ۱۰ روز بیش از ۲ میلیون نسخه فروش داشته است.
حال مدیر ارشد عملیات اکتیویژن یعنی «کالیستر جانسون» (Collister Johnson) طی جدیدترین گزارش مالی این شرکت بیان داشته که میزان فروش این عنوان «بهتر از حد انتظار» آنها بوده است.
در سهماههی اول شاهد عرضهی بسیار موفق Sekiro: Shadows Die Twice بودیم؛ نتیجهی رویکرد اکتیویژن برای همکاری گزینشی با استودیوهای سطح بالا جهت نهایت استفاده از تجربه و تخصص و مقیاس انتشار و بازاریابیمان. ما از این همکاری، اجرا و واکنش به عنوان تحسینشدهی فرام سافتور از سوی بازیکنان سراسر جهان، خوشحالتر از این نمیتوانیم باشیم.
علاوه بر فروش فیزیکی بالا، فروش دیجیتالی بازی Sekiro: Shadows Die Twice نیز بسیار خوب بوده است. به گزارش SuperData، این بازی در ماه مارس به فروش ۱.۴ میلیون نسخهی دیجیتالی رسید و نهتنها یکی از بهترین عناوین در زمینهی فروش دیجیتالی در آن ماه بوده بلکه از Dark Souls 3 هم پیشی گرفته است. Dark Souls 3 توانسته بود ۲۰۰ هزار نسخهی دیجیتالی به فروش برساند.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice هماکنون در دسترس پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد.