بیش از یک سال از معرفی بازی God of War میگذرد و چند نمایش خوب از گیمپلی آن را هم شاهد بودهایم ولی با این وجود اطلاعات حیاتی خیلی کمی از بازی درز پیدا کرده است و استودیو سازنده تواسنته به خوبی مانع اسپویل شدن داستان شود.
البته هرچه که به سال بعد و از راه رسیدن تاریخ عرضه بازی نزدیکتر میشویم، انتظار میرود اطلاعات بیشتری از ماجراجویی جدید کریتوس منتشر شود. به تازگی «کوری بارلوگ» (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، مصاحبهای با PlayStation Magazine داشته و طی آن اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کرده است. مهمترین اطلاعات منتشر شده از God of War در مورد سیستم پیشرفت و ارتقا شخصیت بازی است که به نظر میرسد با نسخههای قبلی این مجموعه متفاوت باشد.
تمرکز استودیو سانتا مونیکا این بار بیشتر بر روی داستان بازی است و به همین خاطر در این عنوان سانتا مونیکا بر روی قوی کردن سلاحهای درون بازی تمرکز دارد. در افسانههای شمالی برادرانی از نژاد دوارف، «براک» (Brokk) و «سیندری» (Syndri) وجود دارند که چکش معروف ثور، «میولنیر» (Mjölnir)، را ساختهاند. این دو برادر در بازی God of War کسانی هستند که به کریتوس و پسرش کمک خواهند کرد.
این دو برادر به شما کمک میکنند تا سبک بازی خود را بسازید و همانند دیگر عناوین این مجموعه تنها به ارتقای سلاح اولیه خود محدود نیستید. هنوز اطلاعاتی از دیگر سلاحهای بازی منتشر نشده است و خیلی خوب است که حداقل میدانیم بازی شامل سلاحهای دیگری جز تبر میشود.
هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی God of War مشخص نشده است ولی انتظار داریم تا این عنوان در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۸ عرضه شود.